Gå til innhold

Dr.Yppert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du den dagen du får alvorlig kreft eller barnet ditt (bank i bordet, håper du aldri opplever disse tingene!) får det, eller dere blir kritisk skadet i en bilulykke.

De farlige legene kan dere jo tydeligvis ikke oppsøke?

Forresten, i USA er de skikkelig gærne. At de anklager leger for å forårsake død faller bare inn i den trenden der. Hvis en lege gjør alt han eller hun kan for å redde et liv, men ikke lykkes, anklages vedkommende for mord.

jeg skjønner ikke at de har leger der forte en gang jeg, at noen tø å være det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slapp av, vi skiller mellom akutt behandling og unødvendig og livsstruende behandling:-) Mens legene her hjemme sitter å griner for at de ikke fikk skrive ut Vioxx mer pga at denne medisinen tok over 100000 liv i usa og nærmer 14000 liv i Norge så ser det ut til at det er bedre å la være å oppsøke lege:-) Til sammenlikning så dør det 2 av pneumokokk hvert år og 400 i trafikkulykker!! Beste forebyggende arbeid er å la være å oppsøke lege for hver minste lille ting:-)

Skrevet

I dagens samfunn skal det være lov å være kritisk uansett hvem og hvilket yrke.

At man ønsker dokumentasjon og forklaring på hva som foregår med barna våre er vår rettigheter.

Før i tiden hadde foreldre lite å si til hva f.eks lærere gjorde med barna våre i skole tiden, nå har vi faktisk en del å si.

Du skjønner det finnes en mellomting å godta alt som skjer rundt oss og barna våre eller å hindre barna våre vel og ve.

Forstår helle ikke hvorfor du trekker inn kreft her eller ulykke, Yppert har da aldri uttalt seg om motstander av leger.

Skrevet

ja, men man skal være forsiktig med å IKKE oppsøke lege også.

da 7 åringen min var 4 år, fikk han feber og ble dårlig,helt normalt. men begynte å klage over smerter i foten,å fikk feberfantasier. (lå å lo av sofaen min..)

dagen etter oppsøkte jeg lege pga han klaget over foten igjen (jeg har lang terskel for når jeg oppsøker lege)

men måtte sjekke foten følte jeg.

han hadde en crp på 240!! ble sendt straks på sykehus,å måtte få intravenøst antibiotika. hadde jeg ikke oppsøkt lege hadde ikke han vært her i dag.

fant aldri ut hva som var galt med ham..

så,det er vanskelig å vite når det er alvorlig og når det er bare "vanlig" sykdomm..

hadde han ikke klaget over foten så hadde jeg nok venta lengre før jeg kontaktet lege..

men skjønner deg på det viset at man ikke skal ha klippe kort hos legen bare ungen nyser..

Skrevet

Han svelger jo med hud og hår påstandene om at leger er verdens største dødsårsak, og bruker det for alt det er verd.

Det er bare ikke veien å gå. Sunn skepsis er greit, men når den blir så sykelig som hos Dr.Yppert har vet vippet over.

Så akuttleger er greiere de altså, eller flinkere enn de andre?

Skrevet

det er du og. Jeg vet like lite om deg som du om meg.

Skrevet

Svelger alt:-) Mulig du anonym svelger alt som blir sagt fra såkalte helseguruer og gladelig bruker ungene dine som forsøksdyr for å tilfredstille din egen flokkdyrmentalitet med å følge strømmen:-) jeg er bare litt kritisk og velger å ta mine egene valg på mine egne grunnlag! Forstår ikke hva du hisser deg opp for en gang:-) mine har hatt barnesykdommer inkludert kikhoste, men aldri hatt behov for noe behandling med medisiner. Har også noen brudd, avkutta pulsårer osv som jeg har fått hjelp tiil å sette på plass av dyktige kirurger:-) men ikke noe mer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...