Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Før dere la den ut for salg på finn.no dersom dere skulle selge den der? Er helt utrolig hvor mange biler der inne som er skitne utenpå og rotete inni, til og med hos forehandlere har jeg kommet over noen som ikke ser ut. Mulig jeg er pirkete, men jeg klarer faktisk å ta salget seriøst når jeg ser slike biler, å vaske den og rydde inni er vel det minste man kan gjøre før man legge en bil ut for salg vel?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg ville aldri kjøpt en bil som ikke var vasket og ryddet når jeg kom for å se den eller på bildene.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Ja det var det jeg også trodde... Du har en cravelle ikke sant? Hvordan er disse med tanke på vedlikehold?
Honningmelon Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Ja, selvfølgelig. Jeg hadde ikke kjøpt en bil som hadde sett møkkete og rotete ut.
LizzyG Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Det ser uproft ut når forhandlere har møkkete biler for salgs. Og det ser også useriøst ut hvis man som privatperson legger ut en ganske dyr bil som ikke er ren inni.
Kaffemocca Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Sambo kjøper og selger mye biler og selvfølgelig blir alle biler ryddet og vasket før vi tar bilder til slagsannonsen, men det hender det kommer folk å ser på biler på en halvtimes varsel og da er det ikke alltid vi rekker annet enn å rydde unna i bilen før de kommer (hvis bilen er i daglig drift fram til salget).
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Såklart. Det gjelder det vel for alt man selger, som møbler, klær osv.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Sier seg selv...vi kjøpte nettopp ny bil, eller vi byttet den i vår gamle bil og betalte mellomlegget da...samboer brukte 2 timer på å vaske den og kjørte den gjennom gull-vasken på shellstasjonen;-) Dette var hos en bilforhandler da..men det går på det samme uansett.
pøber´n & je Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hadde. Helt til noen stjal den. Vet at pappa (overtok den etter han), hadde lite problemer med den. Og den gikk igjennom siste EU kontrollen uten merknader. 2 år før der hadde de merknader på den til 5000kr. Den var aldri på de servicene som den skulle heller. Funka som søtten den, bare at den var en utrolig kjelkebil. Så det er en bil jeg skal vurdere om familien her vokser iallefall. Beklager seint svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå