Gå til innhold

Tar alle bensinstasjonen imot panteflasker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som selger brus/ mineralvann er også pliktig å ta imot pant.

Skrevet

Er du 100% sikker? Så jeg slipper å gå både frem og tilbake med dem?

hehe

Skrevet

Jeg tror de kan nekte hvis det er for mange flasker..Har hørt de nekte folk før..

Skrevet

O jul med din glede har rett. Alle som selger må ta imot retur også.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har du printer, så print ut det som står på linken som O jul med din glede kom med!:P

Skrevet

Ja, du kan pante der ja. Men det sier seg jo selv at når folk kommer med flere bæreposer inn på en bensinstasjon som ikke har mye lagringsplass og må manuelt stå å telle alle flaskene, er det noen som sier nei. Dette har jeg full forståelse for. Jeg panter heller flere poser med flasker på butikken. Men det er meg da ;)

Skrevet

Har jobbet på bensinstasjon selv, og skal love deg at om noen sier nei, så er det ikke fordi de ikke har lagringsplass, men fordi de ikke gidder å telle. Sorry, men det er faktisk en del av jobben, enten de liker det eller ei. Så ikke ha dårlig samvittighet for å levere flasker der. De er uansett pliktig å ta imot, så om de ikke har lagringsplass, så er det faktisk ikke ditt problem, da må de finne andre løsninger enn å oppbevare flaskene på lageret, evt ute, eller ha oftere tømming.

Skrevet

Har også jobbet på bensinstasjon. Og jeg tok som oftes alle panteflaskene fordi om det var mange. Og de gangene jeg ikke tok i mot var det fordi jeg var alene på jobb, søndag ettermiddag og lang kø! Det har ikke noe om at man ikke gidder å telle flaskene!!!! Og vi hadde dårlig med lagringsplass, forklarte dette til kundene og det gikk som oftest bra. Ikke bare, bare å jobbe på landsbygda, ikke like god råd de bensinstasjonene gitt,hihi... Og jeg sa ikke at noen skulle ha dårlig samvittighet for å levere flaskene sine der, bare at jeg ikke hadde orket det selv, da det er mye lettere å levere de på butikken. Ikke hver så sur da, det er jo søndag, og alle skal slappe av å være glade ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...