Gå til innhold

Lettere forvirra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse spørsmålene har sikkert blitt spurt hundre ganger, men jeg spør nå likevel jeg da...=) Føler meg nesten litt dum...Hehe.

Jeg har nå begynt å tempe og sjekke livmorhalssekret o.l. Men jeg merker mer og mer at jeg egentlig ikke har så fryktelig mye peiling på hva jeg driver med...=P

Så det jeg lurer på... Kommer det på det samme når om morgenen jeg temper bare det er samme tidpunkt og at jeg har sovet lengre enn 3 timer?

Hvordan sjekker man egentlig livmorhalssekret? Har jo litt utflod, men det regner jeg med er vaginalsekret og ikke fra livmoren. Så når jeg sjekker tar jeg en finger og kjenner på åpningen til livmoren, men jeg synes bare det er utflod som blir med ut jeg....!? Noen som har en teknikk som duger for sjekking av livmorhalssekret?=)

Og det siste jeg lurer på er hvordan dere holder styr på all info'n (temp, sekret osv). Tar imot tips om software/nettsider med stor takknemlighet!=)

Håper noen kan svare meg, for jeg føler liksom at vi skyter litt i blinde her!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne siden kan du sjekke: www.pernille.info. Den er mye brukt av de som er på BIM

Skrevet

Takk skal du ha!=) Masse nyttig info der ja!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...