Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så vanskelig å få lagt for seg selv om kvelden.Han sovner gjerne til puppen eller flaska når han får litt tillegg på kvelden,men når han skal over i bagen sin i egen seng våkner han nesten alltid etter en stund og begynner å gråte.Raser ikke,men er mest klaging.Har noen kvelder latt han gråte og da sovner han etter kort tid.Er det forferdelig av meg å la han gråte?Hjelper ikke å ta han opp å trøste for han gråter uansett når vi legger han tilbake i bagen.Vi har prøvd dette og da ble vi værende oppe til 05 på morgenen før han sovnet.Det er ingenting som plager han heller,tørr bleie og mett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg litt igjen.. hehe.. du kan ikke forvente noen sove rutiner på en mnd gammel baby.. men prøv og bade han om kvelden... det blir de trøtt av. hjalp ivertfall her.. nå er datteren min snart 2 mnd. ligger seg mellom 20-21 og sover til 4 tiden om natten. ammer henne og så sover hun frme til kl 8.00 da står vi opp.. det jeg begynnte og gjøre om kvelden var bade, amme og så i sengen. funket ivertfall her.. prøv og sitte der med han. det gir han trygghet. og la han ligge og grine ville ikke jeg gjort. det er nå du skaper tillit til barnet ditt. det er min mening. holdt han i hånden.. se om det hjelper at du er der.=) lykke til=) til blir bra til slutt...

Skrevet

har en 5 uker gammel baby og litt av samme rutinene: gir en pupp, bader henne også siste puppen også rett i senga....da må vi kanksje opp 2 ganger og gi smokken igjen også sovner hun!!

Funker veldig bra hos oss! Sovner rundt 11 sov i natt til kl 6(!!!) fikk pupp også sov hun til halv 9 også til halv 11(etter pupp igjen).

Lykke til!!

Skrevet

Prøv å gi ham en koseklut som han kan ha ved munn og nese. De liker å kjenne sin egen pust. Det kan gjøre ham trygg når du ikke lenger holder ham inntil deg. Det kan gjøre det lettere for ham å sovne i egen seng. Men 4 uker er tidlig. De trenger massssse kos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...