Gå til innhold

Mamma strømpebukse (haster!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bruke den om en time. Hilken vei skal den være? På bildet på pakningen ser det ut som det skal være de brede strekene fremme og den smale bak, mens synes det var best omvendt. Skjønner ingen ting jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde de brede stripene bak. de ser ut som en truse når du har den på:) jeg tror d er d som er rikti.

Skrevet

Jeg har iallefall de brede stripene bak. Tenkte at det var logisk med tanke på at andre strømpebukser noen ganger har to streker bak (tenkte da på barnestrømpebukser.. hehe)

 

Er iallefall som du sier best slik.. Kan være at jeg endrer vei ettersom magen vokser men til nå går det greit;=

Skrevet

Jeg har prøvd begge veier og to streker foran var definitivt best :-) Tenke også på barnestrømpebukser først nemlig, men tror kanskje det er omvendt med disse... Tror mine er fra H&M eller Cubus... var en 2-pack...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...