Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Skal bruke den om en time. Hilken vei skal den være? På bildet på pakningen ser det ut som det skal være de brede strekene fremme og den smale bak, mens synes det var best omvendt. Skjønner ingen ting jeg....
grand danois Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jeg hadde de brede stripene bak. de ser ut som en truse når du har den på jeg tror d er d som er rikti.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har iallefall de brede stripene bak. Tenkte at det var logisk med tanke på at andre strømpebukser noen ganger har to streker bak (tenkte da på barnestrømpebukser.. hehe) Er iallefall som du sier best slik.. Kan være at jeg endrer vei ettersom magen vokser men til nå går det greit;=
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har prøvd begge veier og to streker foran var definitivt best :-) Tenke også på barnestrømpebukser først nemlig, men tror kanskje det er omvendt med disse... Tror mine er fra H&M eller Cubus... var en 2-pack...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå