Jalla is back Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg testet forrige helg, og da var den negativ. Jeg skulle ha testet i løpet av denne helgen, men jeg føler meg ikke gravid, og tror bare jeg har hoppet over en TR grunnet psyken. Og så syns jeg det er så dumt å bruke en dyr CB-test når jeg "vet" at jeg ikke er gravid. Men jeg skulle likevel ønske at jeg testet og så krysset............ Kanskje i morgen? Vi får se. Siden jeg skulle hatt TR den 16. desember så kan jeg vel egentlig teste nå, selv om det er ettermiddag. Hva syns dere? SKal jeg svi av CB-testen til mange penger, eller vente til jeg får TR eller føler meg gravid? PS. Jeg er nesten 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Ikke øme bryster, ikke mørkere rundt vorten, ikke vondt noe sted, ikke berg-og-dalbane-følelser, IKKE noen symptomer........
dame81 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hei. det er ikke alle som merker noe heller. det gjorde ikke jeg når jeg var gravid med dattera mi. hmmm. det er jo lenge siden du skulle hatt tr da. hehe. jeg hadde ikke klart og vente. hehe men det er meg da.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjente meg heller ikke gravid. Testet bare for å bekrefte at jeg kunne ta meg en øl til pinnekjøttet. Men neida, den var jammen positiv Ta en test du!
Jalla is back Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Men det er bare det at jeg opplevde det samme i mai i fjor (ja det blir jo i fjor). Og da fikk jeg mensen, bare hoppet over en TR. Og føler det samme nå......... Jeg burde vel teste, men jeg er selv så sikker på at jeg ikke er gravid :-)
Jalla is back Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Hehe! Jeg har bytta nick igjen. Glemte å si i fra :-) Er på DIB sine sider også, og var der i forbindelse med andre ting for noen år siden. Nå har jeg fått forspørsler om jeg fortsatt er der og her, så da får jeg ta tilbake det gamle nicket mitt :-) Men jeg er MAsa vil ha baby, eller var. Glemte at jeg gjorde det nå, og at jeg burde si i fra :-) Unnskyld!
Minime? *10pp* Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Jeg er i akkurat samme situasjon som deg.. Hadde siste mens for 8 uker og 1 dag siden! Testet også forrige helg, og gidder ikke teste igjen enda. Har heller ingen symptomer, det bare kjennes ut som jeg har mensen av og til, med smerter nederst i magen. Jeg tenkte å vente med å teste til etter datoen jeg ville fått mensen om kroppen var som normal. PS: nicket mitt stemmer ikke, vi har prøvd siden mai 2007, jeg bare kommer ikke inn på minside for å endre det.
Jalla is back Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg sluttet på pillen i november 2006, jeg. Men det har ikke vært prøving hver mnd da :-) Kankje 70 % av mnd..... Men likevel er det ganske lang tid..... Kanksje jeg også skal vente å se. Om jeg bare har hoppet over en mens, så skal jeg ha den neste søndag/ mandag.... Om jeg ikke har fått den da heller, så burde jeg vel ta en test. Eller jeg kan teste både nå og da..........
Minime? *10pp* Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, det kan du om du er utålmodig;) Jeg er merkelig lite utålmodig, så skal vente til neste helg tenker jeg. Vi prøver ikke på den måten at jeg bruker EL-tester eller at vi har mye sex rundt EL, vi bare koser oss som vanlig og ser hva som skjer.. Tror jeg hadde blitt veldig stresset om vi skulle gjort det annerledes. Jeg visste ikke at det gikk an å bare "hoppe over" en mens, har hatt mensen helt regelmessig siden jeg sluttet på p-pillen, så synes det her er veldig rart. Har du opplevd det før?
Minime? *10pp* Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Sorry, jeg leste nå at du opplevde det samme i mai...
Jalla is back Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 Det er jo bare min kropp da :-) Ikke sikkert din kropp reagerer på samme måte. I mai så var jeg veldig stresste (med andre ting), og det var jeg også nå før jul. Mye reising frem og tilbake i forhold til jobb, men også i fritiden. Jeg har kanskje lyst til å teste nå........ Tror jeg skal gå å tisse. Jeg vedder............ 10 kr på at den blir negg! Noen som tør å vedde i mot? :-D Hehe!
Jalla is back Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2008 Den var seff negativ :-) Da er det nok bare å vente på TR i slutten av neste uke :-) Lykke til Minime.......
Minime? *10pp* Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Så synd at den var negativ:( Menssmertene mine var visst ikke falske de siste dagene, for nå har mensen kommet! Var egentlig litt godt at den kom, da slipper jeg å vente lengre... Får håpe det går bedre med deg Jalla!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 jeg tørr heller ikke teste! Går rundt å piner meg selv... Har noen symptomer, men tror heller det er fordi TR kommer snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå