sk85 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hva kan dette komme av? Ringte legen, men hun sa vi skulle bare følge litt med... Jeg full ammer.
Milla-baby Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei. Vi var nylig til legen pga.blod i bleien til lillegutten vår(var ikke i avføringen,var kun litt blod i bleien). Legen mente det bare hadde vært en rift/ sår i endetarmsåpningen. siden blodet var helt lyst også. Men en venninne sin baby hadde blod i avføringen også, og det viste seg at han ikke tålte melkerotein. Så må holde seg unna alt med melk i.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Almenntilstanden er det viktigste her. Kan være en rift, melkeallergi, men hvis barnet gråter utrøstelig kan det være tarmslyng og må opereres. Men det hadde du jo merket før du ringte legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå