Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 åååhh jeg blir så lei meg fortiden, han forstår så lite føler jeg. Gledet meg sååå til helgen etter å jobbet hele lørdagen. Reiste til et vennpar og var sosiale og det gikk greit for jeg viste jo vi hadde hele søndagen igjen. Så forteler han meg at i dag (søndagen) skal han og en gjeng i slalombakken . Jeg rekner med at jeg er med i planene helt til han har stått opp alene i dag tidlig uten at jeg våknet og gjort seg klar og kommer å sier hadet. Jeg spør om det ikke var planen at jeg kunne få vere med. Joda men han likte ikke at jeg skulle stå på ski når jeg er gravid. Jeg sier jeg kan gjøre andre ting men neida det blir altfor kjedelig for meg så hold meg hjemme sier han . NICE.... kan han ikke bare si at han ikke gidder ha meg med på slepp. ..Blir så utrolig skuffet. Så står jeg opp til et hus,som jeg nettopp har måttet støvsuge og rydde osv. Ha tatt opp god mat fra frysen som vi skulle lage sammen i dag, men mest av alt har jeg lyst drite i hele greiene. Søndagene er ENESTE FRIDAGEN vår sammen i uka... er det for mye forlangt at jeg kan få vere med han denne dage. Hvorfor har jeg så mye større behov for å bare vere oss en det han har... Føler denne tiden i svangerskapet har jeg blitt mer skuffet enn noen gang før.. men er vel kanskje hormoner...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Skjønner deg veeeldig godt- forklar akkurat hvordan du har det og hva det får deg til å føle- i klartekst!!! Menn skjønner ikke hinting eller "mutt oppførsel". Jeg gleder emg også veldig til helgene og går liksom ut fra at dette er vår familietid, vi og datteren vår på dagtid og oss to om kv. Vi har vært sammen i mange år og har en datter på 5 så mine venner har for lengst sluttet å spørre om jeg vil være m å shoppe på lør el ut på byen (og nå er jeg jo gravid også da. Men de spør sef av og til hvis det er bursdager el noe spes da)- for de går jo ut fra at jeg er sammen med familien min, og det vil jeg jo også. Men- hans bror og kamerater som er single slutter ALDRI å spørre. Om de skal møtes på kafe lør formiddag el ut på byen på kv.. Og dette sier han som regel lør. morgen, at "X spurte om vi skulle ta en kaffe da..." eller "de ville ha meg med ut da".. Og jeg kjenner jeg blir like forbanna hver gang for jeg vet jo at han har litt lyst (selv om han som oftest er med meg da)- for da er det som regel alt for sent for meg å avtale med noen. . Og jeg har sett for meg noe helt annet. Skjønner dge så godt, og ekstra sår er man når man er gravid.. Dettemmå du banke inn i ham- at du trenger veldig tosomhet lør/søn og hør hva han føler om dette..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 ja titt og ofte er jeg innom på den tanken ja,hehe menn kan ikke å bruke hjernen,tenker ikke slik som oss virker det ikke som. skjønner du ble lei deg,hadde jeg å blitt om ting blir bestemt over hodet på meg. nei hev deg over det,ta med deg ei venninnde på kino ikveld når han er hjemme,bare på pur f...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hva med å forlate dem? Dere er ikke fornøyde med dem? Og tydligvis tar dere ikke problemet opp med dem! Men med BIM.... Så da blir det vel heller ikke noe bedre!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Er bra å få det ut på den ene eller den andre måten.BIM funker da bra:) Tar det opp jeg ja når det er noe. er vel ikke grønnere på den andre siden av hekken er det vel?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ehh takk for svar... kvitt meg med han ??? NEI!! Og ja jeg tar det opp med han men der er faktisk godt ha noen bimvenner å ta det oppmed når man er frustrert. Og vist du synst det var et teit innlegg og noe jeg ikke burde ta opp her så la vere lese... Grunnen til at jeg legger det inn her er for å få ut litt frustrasjon og trøst over at det faktisk er andre som har slike dager og stunder... er vel helt normalt. Og tro det eller ei, det føles faktisk bedre etterpå når man får klaget litt til andre venner her inne:) Slik er det bare..
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 lett me å hive samboeren i do.. hehe elsker han over alt på jord og han e verdens snilleste, MEN han kan syte mer enn de verste her spyr jeg om morningene og er sinnsykt dårlig og klager meg til han. da får jeg som svar: jeg er veldig dårlig om morningene selv. akkurat som det kan måle seg.han spør aldri om det går bra elle rhvordan jeg har det . han skjønnr heller ikke at jeg er en hormonbombe akkurat no og a han burde skjerpe seg en del og ikke gå for langt. det er nok bare meg som er hormonell
gulle88 Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 det er en grunn til at BIM er tilstede og dette er EN av de!!! godt å snakk m nånn og rådfør sæ!! sjønne damen meeeget godt æ!!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Haha...sorry, men måtte bare le. Leste nettopp denne artikkelen på nettavisen om en kone som faktisk spylte ektemannen sin ned i do!!!!! http://www.nettavisen.no/verden/article1526994.ece
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 :-D skjønner deg godt!!! Men tipper han tillot seg å være litt ego før småtten kommer og han ihvertfall ikke bør gjøre noe sånn.. Det var sikkert ikke vondt ment, men synes godt du kan fortelle ham at du ble litt skuffa over ikke å bli inkludert. Ingen synes det er gøy å bli utestengt, ihverfall ikke av kjæresten. Mannen min har også gjort noen sånne blundere tidligere, han har lært seg (eller jeg har lært ham..) at det ikke er et lurt sjakktrekk. Vi kommuniserer mye bedre nå :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Herreguuuud så usaklig, anonym 17:20!!!!! Man lever med og elsker et menneske men ingen er da feilfri- skal man stikke ved minste krangel da liksom!!!!!!?? Har verdens beste mann på de fleste måter men noen ganger gjør han teite ting, og da må det da være lov til å lufte det, synes jeg. Det er slikt bim er for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå