Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 ser at det er mange som anbefaler mallorca her men er det andre steder som kan anbefales? vi blir 2 voksne og 2 barn..
Loyloy Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Tyrkia er bra med barn Alanya kan hverfall anbefales... Vi tenker på egypt eller hellas til høsten (sent september) og da er lillesnulle 5 mndr ca, og sønnen vår nesten 3. Ser ikke noe problem med det jeg vaffal....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 jeg ville ikke dratt til tyrkia eller egypt m små barn... tenker på andre bakterier, og de er vel litt måteholdene m amming og diverse. Ville holdt meg i europa.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 jeg har vært i tyrkia , alanya alene og vet det er veldig bra der hvis alt går etter "planen" så er hu født i mai 08 så vil ikke ha henne ned til syden alt for tidlig heller .. nemi blir 3 år i august så hvis jeg skal planlegge litt så blir det september/oktober måned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå