To trollunger + en spire Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Trenger jeg tvillingvogn? Føler jeg har behov for begge deler egentlig. Hvordan gjorde dere det?
Kakebakesøte Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Vi kjøpte søskenvogn fra Phil & teds- E3 med søskensete. Siden eldste går fullt i barnehage synes jeg det er det mest praktiske. Kjedelig å trille rundt på en stor tvillingvogn om man slipper (eller ikke har råd til å ha et helt vognarsenal i garasjen )
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Dette er en ting jeg også har tenkt en del på..min gutt er 2 år og 3 mnd når neste mann kommer, og jeg tror at jeg fremdeles bruker vogn til han da (bruker den MYE nå)...så er veldig usikker på hva jeg skal gjøre! Greit å få høre andres erfaringer
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Vi får 2 år og 3 mnd mellom våre, og har ikke tenkt å ha tvillingvogn. Vi bruker ikke vogna så veldig mye nå, og tror heller det blir søskenbrett evt. bæremeis om vi skal på litt lengre tur. Tror ikke behovet for tvillingvogn ville vært der særlig lenge uansett, så da dropper vi det.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Har seriøst ikke peiling på hva vi gjør. Blir 2 år og 3 mnd. mellom de. Nå står vogna i b.hagen hele tiden. Har en liten fallferdig trille hjemme i tilfelle vi trenger vogn, men sjelden vi bruker den. Må uansett ha en ny vogn, da vogna til førstemann blir brukt til soving i b.hagen, men vet ikke om vi kommer til å kjøpe søskenvogn eller enkelvogn med ståbrett....heldigvis har vi fortsatt noen mnd. på å bestemme oss
Gjest mphs Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Vi får 2,5 år mellom og skal ikke ha søskenvogn. På dagtid er hun i barnehagen så da blir det flest turer på dagtid med bare babyen. Men vi skal kjøpe ny vogn til nybabyen så om det blir turer i helgene der begge trenger vogn tar vi bare en unge hver.
~falck~ har fått baby! Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Her blir det 2år og 2 mnd mellom barna, men vi skal ikke ha tvillingvogn.. Vesla trenger sin vogn i barnehagen for soving osv.. Og vi må ha mulighet å trille med babyen på dagtid når han kommer:))
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 eg driver å tenker på dette også. snuppa her fyller to år 3 dager etter terminen min... jeg tror nå at jeg satser på å bruke stå brett.. så får vi se hva behovet er når babyen kommer. da kan vi ev kjøpe en brukt tvilling vogn i tillegg
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har 2 år og 4 mndr mellom de to eldst og nå blir det 2 år og 3 mndr. Siden jeg har vært dagmamma så hadde jeg en brukt tvillingvogn stående, men brukte den kun en gang. Kjøpte heller et stå-brett og det har fungert supert for oss. Hvis vi trengte en vogn til så hadde vi jo en paraply-trille som vi kunne bruke. Men går du mye og har en unge som liker å sitte i vogn så er det kanskje greitt med søsken vogn, men min eldste ville gå selv eller stå på brettet og var fornøyd med det. Så får vi se åssen vi organiserer oss denne gangen, men tviler på vi får brukt for den tvillingvogna....
Gulp Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Det blir litt under 2 år mellom våre barn, og vi har ikke tenkt å kjøpe tvillingvogn. Har tenkt en del på det, men har hørt at noen kjøper ståbrett og et slags ekstrasete ( ikke helt sikker på hva det er, venninna mi skulle hjelpe meg:)) til den eldste, og da satser vi på at det holder. Så blir det vel paraplytrille til eldstemann også etterhvert. Og jeg skal kjøpe bæresæle også, håper at det greier seg:) Skal i hvertfall vente og se hvordan det blir.
Hvitkløver2020 Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Akkurat 2 år blir det mellom våre to gutter. Har vogn i barnehagen som brukes til soving..men har en quinny speedi m bag til lille mann. Får ta den andre med hjem når vi trenger 2 stk=)
Nostalgi Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 det blir 2år og 2 mnd mellom mine... har nesten bestemt oss for søskenvogn.. tror det er greit.. vi går en del lange turer også... så ble vi også tipset om å kjøpe det av ett vennepar som også har 2 år mellom sine.
1, 2, 3!!! Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 2 år og 7 mnd mellom våre to første! Hadde ikke bruk for tvillingvogn, men hadde ståbrett til største! =)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 får 2 år og 2 mnd mellom mine, og skal ikke ha søskenvogn. Den kommende storebror sitter lite i vogn, og dermed ser jeg ikke behovet selv om jeg skal være hjemme med begge 2. Kommer til å kjøpe ståbrett dersom jeg føler jeg trenger det.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Det blir 2 år, og 5 mnd mellom mine yngste. Jeg kjøper ikke tvillingvogn, da jeg egentlig synes storebror blir litt lang for vogn etterhvert. Jeg skal kjøpe et sånt søskenbrett, så kan han stå på det
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Snuppa er 2 år og 4 mnd og bruker ikke vogn lenger Tenkte å kjøpe ståbrett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå