mamamamamamama Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Det kunne min søster hatt.......... Kan komme uanmeldt når som helst på døgnet og HELE huset er STRØKENT!!! Og ja, hun har 2 barn... Får helt panikk når hun kommer uammeldt her viss ikke huset er blåst!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 absolutt ikke er ryddig her, men ikke visningklart. Kunne godt kommet besøk av familie eller venner nå da
~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Kunne selvfølgelig ha hatt det, men tror ikke de som hadde kommet hadde blitt videre imponert... Skal derimot ha visning neste helg så har en jobb foran meg denne uk a:oS
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 JA!! Helsike... Er helt utslitt etter å ha vasket og ordnet til visning hele går! Skal nemlig ha visning i dag.
mamamamamamama Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 kunne fått besøk av hvem som helst jeg også, men når det er henne, føler jeg at jeg må være like god som henne til å holde huset heeeeeeeeelt blåst...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hihi vi bor på 40 kvm midlertidig leilighet så det hadde ikke gått nei, bomba her bestandig. Flytter inn i nytt hus til våren en gang, og da håper vi at rommene i hovedplanen bestandig er ryddige. Vi skal ha loftstue og den ligger ved siden av soverommene og da har vi tenkt å ha alle leker osv der oppe
RundLurt? Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Ja når som helst! Har barnehage i huset, så det er blåst til enhver tid!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Kunne fått d rimelig strøkent og besøksklart her på et par min...hadde måttet rydde av bordet og sånn da, men hadde gått bra d Før var jeg en rotete person, men under graviditeten fikk jeg litt ryddedilla som ikke er borte enda he he...like greit Men visningsklart, d er d ikke her!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Hadde jeg rukket og støvsuget så hadde det gåt fint:) Er bare litt smuler etter at persille tråkka på et knekkebrød istad.
☆Monkey Business☆ Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Nei hehehehe....d hadde tatt seg ut....jeg har en svigerinne som alltid har det strøkent, hun har to barn under 3 år og mannen jobber på sjø og er borte 6 uker i slengen og hun jobber fullt....tror hun er oppe hele natta og rydder og vasker...og hun bor i et stooort hus....blæh...hehehe...jaja....
mammaen til G & A Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Ja, jeg kunne nok hatt visning her. Det er som regel aldri saa rotete her at jeg ikke kunne kommet over det fort. Har stoev og rot paa hjernen=)
mai mammaen til to Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 hehe.. her er det aldri slikt... prøver å rydde litt men er aldri helt strøkent utenom når vi har vasket og ryddet i helgen. men en time etterpå er det like gale igjen
Nickeguri Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Nei. Har aldri vært utpreget ordensmennesker......Sånn er det bare.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 hahah..neeeej.. her er det hybelkaniner så det holder. Gjester må gjerne komme da, for jeg regner med at de kommer for å treffe meg og ikke for å se om jeg er en rotekopp!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #17 Skrevet 6. januar 2008 Ryddig nok for besøk, men ikke for visning nei. Rommet til mellomste ser ut som ett bombenedslag. Men ellers er det greit nok, men ville tatt en ekstra shining for evt visning. Men hadde ikke trengt fryktelig mye tid heller, altså Hos svigers kunne man kommet uanmeldt og det er alltid strøkent der, likedan hos svigerinnene mine. Er ikke fult så pertentlige vi, men skjems stort sett ikke om det kommer noen uanmeldt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå