Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Prøver å finne meg en lite brukt vogn på finn..men syns de skal ha så sykt mye for vognene der.. Haar funnet en vogn,som visstnok er et halvt år gammel. Hun sier nypris er 5999,- men vet at de selger vogna på babyshop til 3999,- og hun vil ha 3000,- er ikke det litt i overkant,ihvrtfall uten kvittering? eller hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det der er også min erfaring, folk skal selge vognene sine for dyrt. Jeg fikk tilbud om å kjøpe en vogn i går til 3000 kroner i går som er brukt til et barn. Men jeg har sett en fin vogn på Fru Lyng til rett over 3000 kr. Så jeg er faktisk ikke i tvil lenger jeg kjøper ny vogn. så få den heller koste.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Ja helt enig..jeg gir heller 1000 kr mer og vet at vogna er helt ny... kunne srekt meg til 2500,men så lenge vona er brukt og uten kvitt,syns jeg halv pris prinsippet gjelder...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 jeg kjønner at folk vil tjene litt penger på å selge tingene sine det vil vel alle. Men å overprise seg er vel ikke noe vitsi?
åsemor Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 jeg kjøpte ny vogn i går er masse på tilbud nå . selv kjøpte jeg en troller kombi vogn til 2000 med soft bag.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Enig i at det er masse som selges dyrt på finn. Har selv lett en del etter vogn og innimellom finner man noen som legger ut utstyr lavt men da er det borte på 5 minutter!!! Noen ganger går det jo å prute da men æsj.. Kanskje likeså greit å kjøpe nytt i enkelte tilfeller. har funnet noen vogner billigere men da fordi de er bleket eller er ødelagt:s Vil jo ikke kjøpe noe som alt er ødelagt heller:s
labbis Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en simo kombivogn til salgs på Finn.no... Betalte selv ca 6000 for den, kun brukt til 1 barn.. Røykfritt hjem, ikke bleket osv. Like pen. Har satt prisen til 1900,-, syns det er veldig billig jeg da. Eller?Er 2004 mod.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 ja det var en fornuftig pris:) du som kjøpte kombivogn til 2000 kr..HVOR??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 det virker som en fornuftig pris Labbi!!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Vi dro til Sverige (Strømstad) og kjøpte Emmaljunga edge duo kombi. Dyr vogn men billigere i Sverige enn i Norge. Så masse andre vogner på tilbud, som var billigere. Bare et tips altså. Vi kjøpte Emmaljunga fordi vi ville ha stor vogn, men om man bor i byen kan jo de mindre være praktiske?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Emilia..hvor mye ga du for emmaljunga vognen i sverrige???og hvor kjøpte du den??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå