moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 jeg har siden i går hatt vondt under høyre ribbein, og samtidig kvalm til og fra. Barnet ligger på venstre side, så det er ikke hun som presser på. Vært masse våken i natt grunnet kvalmen, men har ikke så vondt når jeg ligger helt flatt. Samtidig vet jeg at jeg har fått endel vann i kroppen, er hoven i fingrene. Gått opp 5-6 kg på under 4 uker, før det hadde jeg kun gått opp 10 kg totalt.... Er bekymret for svangerskaps-forgiftning, men vil ikke ringe føden unødig heller. Vi har 45 min kjøring til sykehuset, og to barn som må ha barnevakt. Hva ville dere gjort??? Takker for svar!
Meg og gutten min Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jeg ville ringt føden og hørt hva de sa jeg:) lykke til
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Ta en telefon til fødeavdelingen og hør hva de synes! Det er derfor de er der. Det er uansett de som tar avgjørelsen om hvorvidt de synes du bør ta en tur eller ikke! Bedre å ringe ti ganger for mye enn en gang for lite!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hvis du er bekymret kan du jo ringe uansett. Det kan jo hende at de beroliger deg. Evt sier du skal komme hvis de tror det er noe galt. Men jeg skjønner at det føles kjipt å ringe unødig. Tenker på samme måte selv. Men det er jo bedre det enn at du skal gå og bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg ville uten tvil ringt til føden. Hør hva de har å si om saken. Et av tegnene på svangerskapsforgiftning er jo vondt i mellomgulvet og når du i tillegg har fått en del vann i kroppen så hadde jeg ikke tvilt ¨på å ta kontakt! Lykke til.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Takk for svar, da får jeg vel ta en tlf!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 hvordan går det med deg,ringte du føden ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå