meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Var ute å gikk tur nå med mann og barn på kjelke,og vips så sklei jeg og datt rett på rykk,med magen til værs!! Naboene som var ute å måka fikk seg en skikkelig god latter og jeg ble dritflau:) hehe
mine små alver... Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 LO DE???? jeg hadde nok IKKE ledd hadde jeg sett en gravid falle. Godt du ikke slo deg da=)
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 på rygg mente jeg:) joda de lo,men de skjønnte vel at det gikk bra... men fytti så dum det går ann å føle seg:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hei Husk at fall på rygg og rompa er værst. magen er godt polstret så den går det faktisk best med hvis man har uhell... Selfølgelig uhell forekommer, men å le av det synes jeg blir litt drygt..
bullebull&gullegull Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 åh jeg vet akkurat hvor flaut det der er... Jeg er ikke helt stødig om dagen pga bekkenløsning. Kommer ut av døra hos fysioterapeuten min og der var det rimelig glatt. Og jeg setter i et kjempespark med det ene beinet og redder meg så vidt det var inn. Det kommer ei dame mot meg som jeg holdt på å skikkelig sparke til, men hun kom fort bort for å se at det gikk bra. Jeg rød som bare det, sier at det gikk heeelt fint mens jeg kjenner at den halvtimes massasjen var til absolutt ingen nytte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå