Gå til innhold

Cm rundt lårene...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

60 cm rundt låret på det tykkeste, er det mye??

Veier ca 60 kg og er 165 høy.

Noen som vil legge inn mål så jeg kan se litt hva dere andre har/hva som er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI. det har jeg aldri tenkt på. måtte jo måle nå... hehe.. jeg måler 50 cm på det tykkeste, men det er gjort med et skikkelig råttent målbånd, så jeg vet ikke om det er særlig korrekt.

Skrevet

Jeg er 164 og veier 63-64 når jeg ikke er gravid. Er gravid i 13. uke nå, og veier nå 65 kg. Målte omkrets rundt låret (det høyre, er høyrefotet), og det er 57 cm. Målte forøvrig også hoftene, som er 100 cm.

Har litt pæreform, med tynne armer og overkropp og kraftige hofter og lår.

Dette var litt gøy egentlig... Er jo gravid nå, så jeg tenker egentlig ikke over hvordan jeg ser ut lenger; er ihvertfall ikke kritisk. Bare gleder meg til å bli tykk rundt magen! =)

Skrevet

Følte meg litt tykk nå i forhold til dere..

Er 65cm rundt det tykkeste på låret.Må ta å så trene nå jeg jah!

Skrevet

Dette har heller aldri jeg tenkt på... Måtte dra fram målebåndet selv... Måtte flire når jeg spurta opp trappa for å finne målbåndet...

Den viste 52.5 og er 175...

Skrevet

Hehe, vi kvinner er så utrolig rare. Vi ser jo damelår dagen lang, men når det blir snakk om cm, må vi måle og sammenligne!

Skal sies at det er VELDIG stor forskjell på 50 cm og utrent, og 70 og trent da = det siste er bedre enn det første, med tanke på helse.

Men å se på lårene isolert sett gir jo egentlig ingen pekepinn, annet enn at det er gøy å sammenligne! =)

Skrevet

Jeg var 50 cm før jeg blei gravid, var da 52 kilo og 167 høg. har lagt på meg en gooood del dette svangerskape. er nå i uke 27 og er 63 kilo og 56 cm rundt lårene på det tykkeste...kommer nok til og legge på meg godt over 20 kilo før jeg er ferdig ja...men men,får trille det av etter vesla har kommet ut=)))

la forresten på meg rundt 20 kilo første gang og,men 15 kilo var vekk etter 3 uker...

håper det forsvinner like fort denne gangen og,har en haug med bukser som jeg gjerne vil bruke igjenn...

Skrevet

jeg er 64 cm rundt lårene, og 1.75 høy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...