Gå til innhold

God Ammebh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke igjen mine gamle ammebh'er og må gå til innkjøp av nye.. Forrige gang tror jeg kjøpte mange før jeg fant den "perfekte" med jeg husker jo selvsagt ikke hvor jeg kjøpte den eller hva den het.

Bruker til vanlig 75E, men er nok F nå og blir vel kanskje ennå større i begynnelsen av ammingen...

Så jenter, tips til en bra og god ammebh uten spiler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk akkurat tips i går fra en venninne med fire barn at de beste hun hadde funnet var på kappahl. Hvordan de er på størrelser vet jeg ikke, men det er vel verdt å sjekke ut? (rimelig også!)

Skrevet

Kjedebutikkene har dessverre ikke så store cup'er :o(

Skrevet

Jeg kjøpte også på kapphal, men jeg bruker bcup og strakk meg til en ccup da jeg amma:) De var md spiler og satt ok på meg.

Har du vært på slike spesialbutikker? :)

Skrevet

Nei har ikke vært ennå, håpet på et bra tips om hvilke som er bra slik at jeg slipper masse bomkjøp som sist :o)

Skrevet

Venninna mi sa også at triumph hadde ok. De går vel lengre opp i cup, gjør de ikke?

Skrevet

har samme problemet som deg, fant en jeg likte fra triump sist ammeperiode, men den går ikke lengre enn E-cup, og det bruker jeg jo nå... Men oppdaget tilfeldigvis at de har en annen triump-ammebh, som går til F-cup, så jeg tenkte meg en tur for å prøve den. De er jo ganske dyr da, så jeg har ikke lyst på noen bom-kjøp...

Skrevet

Hadde triumph sist, likte ikke den så godt :o(

Skrevet

dere har jo bare småpupper i forhold til meg som bruker gcup... huff... kjøper mine vanlige bh i en butikk i bergen som heter netty undertøy, dyr men uvurderlig i kvalitet og hjelp med størrelser... ellers har jeg sett ammebh på sparkjøp som går opp til nettopp gcup, ikke prøvd enda men det er jo håp om å finne noen til under 400kr nå da:) de skulle bare vist hvor dyrt det er å ha store pupper de som får de proppet med silikon...

Skrevet

Burde vært skattefradrag for oss som må på spesialbutikker å kjøpe bh.. :o)

Bruker F cup nå som er knapp, men gidder jo ikke å bruke flere 1000 på bh siden det bare er for noen mnd...

Skrevet

Sloggi har ikke de gode ammebh er som går en del str opp?? Er de gode?

Gå på sørbø sin undertøys butikk, de har de gode bher...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Det er vanskelig å finne store nok cup'er ja, signerer den! Selv er jeg oppe i 80 H nå....huff!

Men jeg vil anbefale alle dere barmfagre damer merket Abecita, de har godt utvalg og kan bestilles på nett. Tar jeg ikke helt feil så er det Underverker som selger dem. Søk på Kvasir/Google, nettbutikken er enkel å finne. Joda, de koster litt, men det er verdt det!!

Skrevet

Bravado sine er kjempegode, de selges på www.mammahuset.no - de får brystene til å ta seg bra ut også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...