ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Unnskyld at jeg maser på deg! Du spådde meg i midten av desember, at du da så at jeg skulle blir gravid i januar, eller at jeg testet positivt i januar! Ser du det samme på meg enda? Du ser jente på meg fremdeles? 11.05.67
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 ja jeg ser jente på deg fremdeles....men du testa vel positivt nå og mista?? eller?? føler mars på deg nå vertfall... prøv å slappe av og ikke stresse sånn med det...det er mitt råd:) klem:)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Tuusen takk for at du tar deg tid! :-) Ja, jeg testet positivt den 2 januar! Testet også positivt den 3 og 4 januar men da var testene litt svakere igjen og mensen kom i går ca 2 - 3 dager forsinket! Vi ønsker oss så en datter til før jeg blir for gammel, så det er liksom derfor vi synes det begynner å haste! Men dere er såå mange nå som ser jente på meg at nå begynner jeg å slappe litt mere av og vet at hun kommer til oss om ikke så lenge! :-) Tusen takk igjen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå