Gå til innhold

helsetepper?

lykkelig familie på 4:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et fryktelig dumt spørsmål, men i en bok jeg har står det under utstyr man burde ha til fødselen at man bør ha 3 helsetepper. Er det noen som kan fortelle meg hvorfor jeg trenger så mange av de? Har jo babypledd og vognteppe utenom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp om du ikke tror du trenger det. Se heller ann behovet. Mange av disse såkalte utstyrslystene er nok til glede for babyutstyrsforhandlere.

Jeg har faktisk kjøpt tre heøsetepper fordi jeg brukte masse av de forrige gang. Men da hadde jeg ikke så mye andre tepper.

Skrevet

Vi hadde kjøpt 1 på forhånd, og brukte det aldri. Nå bruker snuppa det til dukkene sine :-)

Vi hadde et hjemmestrikka deilig teppe, og det brukte vi derimot mye. Og det brukes ennå, koseteppe til snuppa det :-)

Skrevet

Kjøpte et på princess bare fordi det var en tøff grønnfarge......Men e har jo så mange andre fine tepper så helseteppe blir vel sikert lite brukt jah..

Skrevet

Takk for gode svar:-) Da tror jeg at jeg venter og ser ant behovet. Lykke til videre alle sammen:-)

Skrevet

Herreminhatt jeg har så mange tepper! Skjønner ikke når jeg skal få brukt alle sammen, hun kan jo bare bruke ett om gangen!? Har tre helsetepper, et bomullsteppe, et ullteppe i lammeull, babyteppe fra rørospledd og et teppe jeg har strikka selv... Dette har jo gått helt over styr!

Skrevet

Du MÅ ikke ha tre helsetepper. Du bør ha min. tre tepper generellt (vask/gulp osv). Tingen med disse helseteppene er at de er geniale. Ser jo bare ut som et teppe med masse hull, men det regulerer temperaturen så fatastisk. Isolerer under dyna hvis det er kaldt, kjølende/svalt på varme dager. Jeg hadde tre (det var tilfeldig) forrige gang og skulle nok gjerne hatt et eller to til.

Skrevet

Sier som andre her, man må ikke ha tre. Vi hadde et par flere enn det og hadde god bruk for dem.

Som kakemonsteret sier er de geniale med hensyn til temperatur, enten det er varmt eller kaldt. Så jeg anbefaler de ihvertfall på det varmeste: )

Skrevet

Jeg har fem... brukte de masse til førstemann. Supre synes jeg da. Men kommer jo an på hva du selv vil det...

Skrevet

Vi kjøpte, men brukte de aldri. Skjønte aldri vitsen da de andre teppene var bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...