Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVa kan det komme av? Jenta mi er 5 uker og fullammes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed på føden at det var helt normalt. Først svart, så gul og deretter grønn.. før brun..

Skrevet

Gutten min hadde nesten alltid grønn avføring da han var liten. I tilegg hadde han slim i avføringen. Vi var hos lege med ham og legen sa at så lenge du fullammer kan avføringen være grønn eller gul eller slimete eller ikke slimete. Det kan være mye eller lite o.s.v. Men hvis babyen har feber eller blod i avføringen må du kontakte lege.

Skrevet

Takk jenter! Da vet jeg det og trenger ikke bekymre meg mer :-)

Skrevet

Her har avføringen vært grønn bestandig. Hun fullammes.

Skrevet

Hei, gutten vår hadde veldig grønn avføring fra 3. uke ca, skikkelig knall grønn. I tillegg la han litt dårlig på seg. Fikk beskjed om at det kunne være umoden tarm. Ikke noe å bekymre seg over så lenge barnet legger nok på seg. Andre grunner kan være at barnet reagerer på noe du spiser eller drikker, f.eks eplejuice, appelsinjuice el. andre ting. Da er barnet sannsynligvis også litt rød i stumpen. Tenner kan også gi grønn avføring f.eks, men det er sannsynligvis litt tidlig... Så du trenger ikke bekymre deg. Når allmenntilstanden er bra er nok alt bra med babyen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...