Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 er dere som skal ha bryllup da begynt som smått å planlegge eller? holder på litt jeg artig tid i møte..
klumpen og gullet Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ja, og det er kjempegøy! Vi gifter oss antakelig i utlandet, så det er sikkert greit å være tidlig ute med planlegging.
simbamamma Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Vi har begynt, ja. Er mye det lønner seg å ordne i god tid, og jeg blir så lett stressa hvis jeg ikke føler jeg har kontroll på alt ;-) Og ja, det er artig!
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 blir veldig moro med bryllup, selvom jeg føler det er laaaangt fram. Har ikke enda begynt å planlegge noe voldsomt, men skal ringe kirke og lokale de nærmeste dagene- for vi tror vi har funnet dato:) håper det er ledig da!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 har begynt å planlegge ja.... det er jammen mye detaljer:) hvilken dato har dere havnet på da jenter? 18 juli her;)
benki Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Sommer 2009 her og=) Er lenge til ja, men tiden går jo så fort... 30 mai her, har funnet og bestilt lokale, er usikker på kirke enda... blir mye tenking da foreløbig=)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Har begynt i det små. - bestemt kirke (ikke bestilt ennå). - søker litt rundt på nettet etter lokalet. - gått litt over gjestelistene . surfer litt rundt på nettet etter brudekjoler - har sett for meg hvordan bordkortene skal være (men ikke bestemt farge) Tja dette var jo litt ihvertfall.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 har ikke satt noen dato, men d kan kanskje bli 25.juli har idag satt opp en forløpig gjesteliste og sett litt på nettet på brudekjoler.. skal dere kjøpe eller leie??
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 jeg skal kjøpe... det er bare fordi jeg er så liten og passer aldri noe som helst så jeg er avhenging av at jeg kan få den 100% tilpasset:) bare derfor! jeg har funnet kjolen jeg vil ha:) http://miranda-brud.no/galleri/demetrios/demetrios33.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå