Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hvordan går d med dere og pp?? jeg har testa neg to ganger på EL test, hmmm.. drikker salvietea og håper d beste likevel har EL førstkommende tirsdag..
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Har EL enten i dag eller i morgen, tester ikke, og har ikke gjort noe spesielt annet for det heller. Men, har hatt sex annenhver dag siden mensslutt, og satser på hver dag nå t.o.m tirsdag, håper det gjør susen. Prøver å ikke tenke så altfor mye på det, 7 pp og 1 SA gjør noe med pågangsmotet kjenner jeg... Lenge har du prøvd?
Mia og gullgutten! Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Da kan jeg vel melde meg inn i IKM uke 4 jeg og!! Tror vi må prøve denne pp og, selv om vi sa at vi ikke skulle. Var til gyn på fredag og alt så helt fint ut, så det var bare å kjøre på Hadde 6 pp før det jeg ble gravid førstegangen, men ble MA i uke 10.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 er i min 3pp nå... så håper spiren snart er i boks... :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå