klar for #2 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hmm, skal steke koteletter og vet at mamma pleier ha de i stekeovn. Er det noen av dere kloke damer som vet hvordan jeg skal gjøre det? Nybegynner i kotelettfaget...
Bella Swan Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Personlig synes jeg det er best å steke dem først å så la dem koke i sausen. Da blir de mye saftigere.
mams-til-tre Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Stek dem først i panna, på sterk varme ( skal bare bli brune ), så legger du dem i en ildfast form med folie over i ovnen på 150 grader, og la dem stå der å putre i ca en og en halv time. Du akn gjerne ta i litt margarin, så blir de enda mer møre... kjempegodt, spør du meg!
Gjest Jawhol Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 legg de i langpanne, ha på salt og pepper, ha i itt vann og smør i langpanna også, dess lengre de er inni dess bedre blir de. hvis dere skal spise kl 16 kan du sette de inni nå på 60 grader, så bare skrur du opp tempen litt etter litt dess nermere middagtid det er, ser du at de er langt ifra ferdig sånn litt føt 1530 så freser du opp til 225-250 grader siste halvtime:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå