Gå til innhold

hmm......

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen skal jeg legge frem dette da....

veel...saken er at jeg er enslig mor....til to jenter....jeg er såå forelska i en kjekkas.....jeg har kjennt nå i maange mnd via nett.....utrolignok:-)

meeen tingen er at jeg er ikke heelt fornøyd med utseende mitt:-O har en good del kg for mange.....og puppene mine henger!!:-(

og han vil møte meg......og for guds skyld jeg vil møt han også....meeeen.......jeg er driiitredd for å bli avvist om jeg reiser å møter han.....har prøvd å forklare litt om hvordan jeg ser ut...og han har sett meg litt på web cam...men ikke hele meg....naken liksom.....om dere skjønner.....

så damer....hva mener dere? jeg gjør mitt beste for å gå ned noen kg....for min egen skyld....meen hvor opptatt er menn av dette med vekt og pupper / ødelagte pupper...?:'(

tør jeg reise å møte han eller burde jeg kansje bare avlyse før d går for langt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi jenter er veldig opptatt av og bekymret for kroppene våre. Jeg har også for mange kilo... Men - det burde virkelig ikke stoppe oss i å finne lykken! Jeg tror ikke du "sjokkerer" han i og med at han jo har sett deg, og du trenger jo ikke flekke av deg alle klærne på første date...? hehe... Det som er bra med nettet er jo at man kan bli litt kjent med det indre i hverandre før utseendet blir innbalndet. Sikkert en bra ting! Jeg tipper på at han liker deg som du er.

Skrevet

Hvis han liker deg så bryr han seg nok ikke så mye om litt henge pupper og noen kg for mye :o)

Må for all del ikke avlyse fordi du tror han kanskje kommer til å ikke like deg. Da må du heller hoppe i det og la han ta den avgjørelsen selv.

Skrevet

Heeeei!!!!

Åh,så koslig!!!!!

Du må da vel dra å møte han=)Du er jo ei super jente!!!!

Å,vil ønske deg masse lykke til=))))

Skrevet

Jeg synes ikke du skal henge deg opp i det. Alle er forskjellige,og gutter ser gjerne ikke de feilene vi selv ser:) Du har født to barn, selfølgelig blir kroppen litt annerledes. Du kan ikke la være å møte han, tenk om han synes du er helt perfekt!:D

Og synes han noe annet er det bra du oppdager det nå, for i tilfelle er han ingenting å spare på:)

Skrevet

ååå jeg er så usikker....jeg vet at jeg kommer til å få en skikkelig knekk dersom jeg blir avvist....er ganke lang reise dit han bor.....og etter å ha vert med barnefaren som bare raka meg ned og påpekte di fleste feilene mine så er jeg ganske pannikkslagen når jeg tenker på å møte hanher fyren......saken er bare at jeg er på vei til å bli skikkelig forelska i personen han er.....han er allt jeg har drømmt om i en mann....og jeg kan liksom ikke tro at han vil komme til å ha meg.da....iallefall ikke når han får se meg......jeg har ca 15-20 kg for mye...........:-O

huff blir på gråten jeg:-(

Skrevet

heeeeia vænnen:-D

hihihi joo...koseli å koseli...du høre no....bekymringan e stor! panikk*

får se om e tørr...:-O

*kleeeem*

Skrevet

åjo,det må du tørr=)

Ikke vær bekymret,dette går sikkert kjempe bra skal du se...

Skrevet

Du sier jo han har sett deg på web kamera, så selvom han ikke har sett deg naken så har han jo sett deg. Har du forklart for han hvordan forhold du hadde med eksen, og hvordan selvbildet ditt er etter han?

Skrevet

jo litt har han jo sett meen man ser jo litt bedre ut på web cam enn in real da...:-O

har ikke nevnt eksen noe særlig..og enda mindre hvordan det forjholdet var.....jeg er dårlig på dette date greierne...har aldri vert borti dette nesten....eneste forholdet jeg har vert i var med barnefar.....så jeg veit liksom ikke hvor mye jeg kan si uten å skremme han vekk osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...