kråke76 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Trommler dere baby/barnetøy ?? Er vel muligheter for at det krymper. . . lurer litt på hvor mye jeg kan bruke den!!
Babykilo Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det krymper gjerne en str, så ta det med i beregningen. Jeg bruker den bare til håndklær og kluter og sånn. Og sokker og truser til oss.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg tørketromler alt som står at det kan tørketromles av tøy + litt til ;-) Med 3 unger og mann som er storforbruker av t-shorter har vi ikke mye valg, det er litt begrenset med plass på tørkestativet, hehe... Tøyet krymper ikke så veldig mye syes jeg, men blir litt fortere slitt da. Jeg tørketromler ikke buksene til 5 åringen og tror jeg skal slutte med 3 åring sine bukser også pga at de nå sliter mye mer på knærene på buksne enn før og dermed går det fortere hull i dem dersom de tørketromles.
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Mye barnetøy kan tørkes i trommelen, det står på vaskeanvisn. om det kan puttes i tørketrommel. Jeg tørker veldig mye barneklær i trommel og har ikke problemer med krymping, kanskje skjedd en gang eller to. Ellers er den genial til sengetøy og håndklær.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg trommler nesten alt. Klær til babyen og oss. (noen klær med tryk fra EXIT, går ikke) skjorter, bukser, undertøy (ikke bh) duker osv. ikke mye der ikke går her. De nye maskinerne er mere skånsomme end de gamle. Bare husk og læg tøyet sammen med en gang det er tørt, ellers blir det veldig krøllete!!
Erlinda Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hei. Jeg bruker den til alle klær som kan kjøres i tørketrommel, men tenker på det når jeg kjøper klær at de krymper litt. Det går ikke så mye i strøm eller. Bruker det også når jeg skal tørke uteklær (Når barna har vært ute å leket seg)som må tørkes fort eller det ikke er plass til å henge det opp noen steder. Jeg var imot dette før jeg fikk mitt barn nr2 som nå er 10 år. Syntes det slet for mye på klærne, men de vokser jo ut av klærne før de er utslitte, så da hadde det ingen betydning.
Salat Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Babytøyet krymper, så vi bruker den bare til håndklær, sengetøy og undertøy. Vi er allikevel helt avhengig av den, for jeg må henge opp ny maskin hver dag, og med det som tørkes i trommel hadde det ikke gått.
ALIICE Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Tøyet krymper, blir krøllete og svært slitt! Derfor tromler jeg kun håndklær av og til.
mammamamut Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Her tromles ALT unntatt strikketøy og sambos skjorter. Jeg leser ikke vaskelapper for det har jeg ikke tid til. Har ennå ikke ødelagt et plagg (bank i bordet). Har hendt at noe har krympet litt, men ikke nevneverdig. Tørketrommel er et MUST! Hadde aldri gått om jeg skulle hengt opp alle plagg. Da hadde ikke timene strekt til om dagene nei!
Pysa Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Samme som mammamamut, her går det meste i trommelen. leser anvisninger, men når det er bomull, hiver jeg den i trommelen selv om det står at den ikke tåler det.
ALIICE Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Er dere mange i familien da, siden dere ikke har mulighet til å henge opp vasken? Bare lurer jeg=)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Vi er 5 i familien og har ikke mulighet til å henge opp all vasken i hvertfall :-)
LizzyG Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Her er vi 2 voksne og 1 barn og tromler stort sett alt på grunn av ren latskap.
mammamamut Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Vi er 4 stk. 2 barn under 3 år så går litt fort i svingene her ja
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #17 Skrevet 6. januar 2008 Tromler nærmest ingen ting. Av og til noen håndklær, fordi gubben synes det er så deilig med sånne myke håndklær. Ellers ingen ting, henger opp og det tørker fort. En bivirkning av å ha varmepumpe, er at klær tørker enda fortere enn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå