kaos83 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 heisann... Kan du se noe på meg og min kjære. Når blir vi gravide og hvor mange barn får vi sammen? kmmer vi til å gifte oss? og ser du noe ang huskjøp eller boligsituasjon? jeg:01.10.83 han: 24.11.81
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 ang ekteskap, har han fridd? mulig det skjer neste jul.. får ikke opp noen tydlig graviditet i år, men mulig det skjer noe i mars altså..evt. på høsten, var vanskelig å se tydelig. hus, så kan det skje noe mai og juni, ser en endring i bosituasjonen da, veldig positiv. vil bare gi deg et varsku for september, pass på så du ikke sliter deg helt ut da... har dere en liten gutt så pass også på at han ikke sliter deg ut.. usikker på hva det betyr, bare ramler inn i hodet mitt.. håper dette gir deg noe, men lenge siden jeg har vært aktiv med korten så ta alt med en klype salt. og spør gjerne igjen, lagt en stund nå så er litt sliten om du vil så se gjerne på han jeg har truffet meg 080377 han 050774 takk!!! og lykke til!
kaos83 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 heisann og takk du tok deg tid nei han har ikke fridd... Mange har spådd meg gravid i mars.. Sikker på jeg ikke er gravid nå og at d kommer en gutt i september da? Jeg vil se på deg, men er det ok jeg gjør det i kvel for jeg har besøk nå og da er d vanskelig å konse:) Tusen takk for at du så
kaos83 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 hei er du lys og han mørk? jeg får iallfall opp et bilde av en lys kvinne og mørk mann som sitter og ler og smiler sammen, dvs jeg tror dere blir et godt par jeg er veldig ny så det er best om du hjelper meg å tolke bildene jeg får opp... hvis det er han mørke så kan jeg se han har mørke brune øyne. Som jeg stoler på med en gang. Jeg tror han vil bli veldig forelsket i deg og ha lyst å gi deg hele verden, jeg får en følese av at du avventer litt, men tror absolutt han her er en bra mann. Men usikker om han er den du leiter etter i forhold til spenning... Kan ikke du gi meg tilbakemelding så skal jeg se om jeg ser mer... syns det er vanskelig å lese sånt, du har jo mange muligheter her;)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 hei hei, jeg er nok ikke lys, men har lyse øyne og er ganske lys i huden, men mørk i håret.. men han er mørk ja.. og alt annet du beskriver med han stemmer veldig godt. spesielt det med øynene, jeg så de og har etter det åpnet meg opp på alle områder! sjelden jeg gjør det uten å ha møtt noen in real life.. men nå skal vi kanskje møtes til helgen, og det blir bra, jeg bare føler det langt inni sjela!! men det rare er det her med spenning, alle som ser på meg sier at jeg søker spenning, men jeg gjør ikek det bevist ivertfall, for jeg ønsker mest av alt stabilitet og ro i livet mitt.. men, men ! tusen takk for at du ser på meg, og gjør det gjerne igjen, veldig spennende !! ser du forresten noe graviditet på meg i tiden som kommer?
kaos83 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 hei:) Jeg tror at hvis du satser på han så kommer det barn ganske fort, bare i løpet av noen mnd... Men jeg føler du vil vingle litt... Men jeg håper og tror du vvil velge han... herregud for noen fantastiske øyne... han vil gi deg verden det føler jeg veldig sterklt, tror dere har potensiale til å bli lykkelige så bare det, men føler som sagt det kommer litt an på deg... hold meg oppdatert;) Men du så du på det jeg spurte deg om itt lengre opp, ang om du tror det kan være det at jeg er gravid nå at det er det som er gutt som kommer i september?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 tusen takk! skal nok holde på han, men jeg kan få litt noia når ting blir intense, men må fortelle han om det så han ikke tror jeg stikker tror jeg.. og nei fikk ikke sett på det, er helt pumpa i hodet, men har fri på formiddagen imorgen så da skal jeg se på deg stooor klem!
kaos83 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 ok gleder meg, har nemlig en følese av at jeg er det nå skjønne du:) natta, så snakkes vi i morra:)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 hei får fortsatt ikke helt klart inn at du er gravid, men det er en mulighet for det.. er det i så fall veldig nytt? februar er nemlig veldig fruktbar på deg.. gleder emg til å høre videre hva som skjer )
kaos83 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2008 Heisann... skjønte ikke helt hva du mente med at du og fikk en gutt? Jeg er nesten helt sikker på jeg er gravid. Tok en test idag en uke før forventet mens som var så svak positiv at jeg nesten tror den var neg og at jeg stirret fram streken hehe... Jeg er så spent men nå må jeg vente noen dager. Noe nytt med deg og mr loverboy:)?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 jeg fikk også inn en gutt på deg om du skulle være gravid ikke noe siden igår, jeg har ikke snakket med han enda idag. men har skaffet barnevakt til fredagen så om han kan så blir det date da veldig spent, men jeg er jo også veldig skeptisk da og vet liksom ikke helt om det er mulig å like noen så raskt og via nettet.. men prøver å være så åpen jeg kan ))
kaos83 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2008 skjønner hva du mener, men selv om det er over nettet, så trenger ikke det være negatit men det er jo noe helt annet når du treffer noen i real life:) Jeg tror dere får en fantastisk date:) Spennende dette her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå