Gå til innhold

Hvor pyntet er en juletrefest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på en siden jeg var liten! Kjole? Eller hva...? Til lillegutt, greit med skjorte, penbukse og vest? Slips blir vel i overkant...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte med guttene finbukse og finskjorte i hvertfall, de liker å pynte seg da, spesielt 5 åring, så tror ikke jeg hadde fått ham i noe mindre pent, hehe...

Skrevet

Her er det full finstas - på ungene i hvert fall :)

Skrevet

Ja, kjole til jente og skjorte finbukse og vest til gutt.

De har ikke vondt av å kle seg fint til fest. Bare kjekt det, og spesielt for jentene.

Skrevet

Takk for svar! Men meg da? Ikke pen-pen kjole, vel?

Skrevet

Nei, jeg hadde nok bare tatt på meg noe halvpent selv. F.eks en jeans med en fin topp/bluse-aktig ting til, et smykke og hatt på litt sminke og ordnet håret. Men jeg hater å pynte meg da... ;-)

Skrevet

Jeg trodde ikke det var pyntet jeg, men alle de andre mødrene møtte opp i skjørt, tynne strømper, høye heler osv... følte meg dum i olabukse da ja..

Skrevet

Vi skla å på juletrefest etterpå..Og her skal ungene ha på seg det de hadde på julaften..

Jeg skal ikke ha på kjole,men pynter meg litt jeg å da!!!

Skrevet

Var i går vi, ingen i jeans der-hverken damer eller menn. Hadde en fin tunika og tights jeg. Snuppa var fult pyntet:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...