Babykilo Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke vært på en siden jeg var liten! Kjole? Eller hva...? Til lillegutt, greit med skjorte, penbukse og vest? Slips blir vel i overkant...?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg sendte med guttene finbukse og finskjorte i hvertfall, de liker å pynte seg da, spesielt 5 åring, så tror ikke jeg hadde fått ham i noe mindre pent, hehe...
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Her er det full finstas - på ungene i hvert fall
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ja, kjole til jente og skjorte finbukse og vest til gutt. De har ikke vondt av å kle seg fint til fest. Bare kjekt det, og spesielt for jentene.
Babykilo Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Takk for svar! Men meg da? Ikke pen-pen kjole, vel?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Nei, jeg hadde nok bare tatt på meg noe halvpent selv. F.eks en jeans med en fin topp/bluse-aktig ting til, et smykke og hatt på litt sminke og ordnet håret. Men jeg hater å pynte meg da... ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg trodde ikke det var pyntet jeg, men alle de andre mødrene møtte opp i skjørt, tynne strømper, høye heler osv... følte meg dum i olabukse da ja..
celodi Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Vi skla å på juletrefest etterpå..Og her skal ungene ha på seg det de hadde på julaften.. Jeg skal ikke ha på kjole,men pynter meg litt jeg å da!!!
Jenny-penny Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Var i går vi, ingen i jeans der-hverken damer eller menn. Hadde en fin tunika og tights jeg. Snuppa var fult pyntet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå