Athina' Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Ååå håper det leder til noe så jeg slipper og bli indusert i morgen! :-) Snakket med føden tidligere, og de mente at det var slimproppen som gikk, men i så fall har den mutert seg siden sist gang for det var hverken slim eller slim blandet med blod som sist. Skulle vært slik at hadde du opplevt det før så ble det akkurat slik denne gangen også! Er jo onskapsfult dette for man blir jo bare forvirret! hehe Men uansett om det ikke skjer noe så blir vannet tatt i morgen for å få han lengre ned i bekkene.... så jenter: Kryss alle ben i kroppen og ønsk meg vondt i dag! :-)) Skal gi oppdatering i løpet av dagen :-) PS! Skulle ønske at jeg fødte i dag for det er bursdagen til min mormor som døde for noen år siden, og hun var verdens beste og godeste menneske, så hadde han fått 'sjelen' hennes hadde jeg vært verdens heldigste :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Oj...Så spennende...=o) Krysser fingrene for at ting skjer løpet av dagen...=o)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Oi oi Spennende da ! Masse lykke til, krysser fingrene for deg for at det skjer idag !
Labambie Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg krysser alt jeg har jeg vettu,snuppa!!!!! :)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Så spennende!! Da krysses alt som krysses kan her!!
Athina' Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 ARGH!! det skjer jo ikkeno mer jo!! Bare noen murringer og småtak som ikke har noen mål og mening, masriene jeg har hatt er 10 ganger verre jo :-(( Vel jeg får se utover kvelden om kroppen ordner opp selv men baby med bursdag den 6. jan er vel å utelukke nå. Jeg vil ikke bli startet, vil at dette skal skje av seg selv jo, og det begynte jo så bra i morges *banner* Og som ikke det er nok, har vaskemaskina mi røket ser det ut som for hun vil ikke sentrifugere, og ja det er jo den perfekte tid for en slik utgift ja grrrrrr - kjenner jeg blir sinna nå! :-(
Hvitkløver2020 Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Er det ikke typisk...he he=) Lykke til Athina:)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Dumme vaskemaskin, bra tima lissom! Men håper det skjer no i løpet av kvelden da, lykke til!
Athina' Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2008 Det er da som f.... Ikkeno skjer jo BUHU! Er ikke tålmodigheten som er slutt altså, jeg har bare denne meningen at kroppen tåler det best om den får startet selv siden det er hva jeg har opplevd før. Tror rier og hele forløpet blir bedre om det starter selv. Vel kommer tilbake med oppdatering før jeg legger meg men den kommer sikkert til å være lik som nå hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Huff da Athina!!! Krysse fingrene for at Lucas finner det for godt å komme ut nå før de skal sette deg igang! Men tenk da, at i morgen er du mest sannsynlig 2-barnsmor!!!
Athina' Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. januar 2008 Takk for alle lykkeønskningene :-) Siden det ikke er noe som skjer her, og at jeg tviler på at det vil skje noe i løpet av natta, så blir det vel indusering kl 09 i morgen. Er glad for å bli ferdig, men trist på en måte at magen blir borte og at dette er siste gang ser det ut til. Ville ha 2-3 tette(bf ville gjerne det og jeg likte tanken), men bf er ikke glad nok i meg så det blir alenemor til 2 i stedet for lykkelig familie på 4. Er litt bittersøtt og miste sitt livs kjærlighet, for igjen å skulle føde en vakker liten gutt som jeg vet kommer til å bli mamma's øyesten :-) Oppdateringer vil komme fra Mamman til June i morgen, som er min sladrevenn :-) Ha en god natt alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå