Gå til innhold

White lily hvordan går det med....

Anbefalte innlegg

Skrevet

han fyre?? er så spent!!

har du gidd han en ly elle rklarte du og la være??

Hadde du giddet å se enting på meg? er jeg gravid nå??

051083

ps drømte at jeg tok 3 positive tester i går så er litt stressett!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei,

ga han ingen lyd, tok heller sats på å snakke med amerikaneren jeg fant, og vi snakket i 6 timer igår og skal på date den 18!! det er full conection, så selv om han kanskje ikke er like spontan som han andre så har han mer av det jeg ser etter hos en mann :)

se gjerne på oss igjen om du orker ;)

080377

050774

ang graviditet så tror jeg jammen du er det ja..termin i starten av sept vil jeg tro..med en liten jente om jeg ikke tar helt feil..

lykke til!!!

Skrevet

å så kjkt da!! kjekt med dating! er jo bare til å stå på!!

jeg er han fortsatt som en veldig trygg mann da, snill er han og! gla i vin og interessert i det?? stemmr det?

tror dere får en fin date.. ser ike mer enn akkurat daten! men den blir vertfall bar:) sinnsykt bra og.. ser dere sitter og prater til langt på natt...

hihi..får en veldig forelskelse inni meg..

spennende!!!

Skrevet

tusen takk! vi har nok blitt fryktelige betatt begge to ja! enda vi ikke har møttes hehe.. men det er så mye felles og godt mellom oss, en åpenhet jeg sjelden har funnet hos en mann.. så blir spennende å se hva fremtiden bringer :)

lykke til med magen ;)

klem

Skrevet

åå du må holde meg oppdatert...

er så spent på hvordan det går!!

har du truffet han på nette var det det du sa?

klem

Skrevet

ja vi fant hverandre på facebook :) helt merkelig for jeg hadde bestemt meg for å ikke finne flere menn på nettet etter en del misslykkede greier hehe.. men så dukket han opp og jeg ble kjempe pågående hehe, jeg som egentlig aldri tar kontakt med noen fikk det for meg at han skal jeg ha kontakt med!

og han takker meg for det hver dag, så ikke bare jeg som har falt pladask her...

skulle egentlig møtes den 18, men skl prøve å få til noe til helgen..

klem

Skrevet

å så morsomt!!

håper dere får til oe til helgen da.. br de 3 barna an hos han? kan jeg spørre hvor gammel de er?? du har ett barn eller?

må baer spørre deg en gang til.. får du opp noe mer med magen min i dag?

tenkte å kjøpe test i dag , men litt usikker på om jeg kan teste og både meg og tulla er syk så spørs om vikommer oss ut!

du ser vel ikke noe om flytting gjøre du det???

klem

Skrevet

hei hei,

ja han har 3 stk på 7,6 og 3 år.. og jeg har ei på 2. så det kan bli litt av en kabal hehe og ikke minst om vi skulle finne på å få egne om den dagen skulle komme hehe.. men jeg er ikke redd for det, jeg elsker barn og har alltid sett for meg en stooor familie, så mine, dine og våre er helt greit for meg :)

skal se på deg i kveld ifht magen, har snupp hengende rundt her så klarer ikke konse :)

god bedring til deg og snuppa di!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...