Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier magefølsen din denne pp?

Har en liten go`følelse for deg jeg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mja, mjo, magefølelsen er litt annerledes enn den pleier denne pp. Hm, og det er litt rart. Men spottinga begynner vel i morgen, hvis alt er som det pleier... IKM på torsdag, men hvis spottinga kommer i morgen, da orker jeg ikke håpe mer denne pp.

Skulle så gjerne ha fulgt etter deg inn på 1. tri! (Hehe, du kan begynne å tro på testene nå, altså! Ser du svir av en i ny og ne bare sånn for sikkerhets skyld. ; ) )

Hvordan er formen din, da, merket noe ennå?

Nei, får rydde litt før jeg akter å tilbringe resten av kvelden med ekteparet Smith på TV. Litt sen slutt, men, men. : )

Skrevet

Ja, må liksom teste litt;-) Tror ikke helt på det enda...

Har jo ikke ømme pupper i det hele tatt- og de som var sååå ømme i mitt forrige svangerskap!?

ikke kvalm enda eller. Er veldig trøtt om dagen da, men det kan også skyldes lite søvn siden guttungen har vannkopper og sover dårlig=(

Spørs om jeg snart må ta meg en liten tur på vollvat for å bli overbevist;-)

Krysser fingrer og bein for deg- tvi tvi

Skrevet

Jaja, så gikk det som ventet... Spottinga begynte i dag, så da blir det nok ikke noe denne pp heller... Litt oppgitt nå, hvor lang tid skal det egentlig ta? Begynner jo å tro at tassen var et lite mirakel, som satt på første forsøk. Veldig glad jeg har han! : )

Men du, siden du hadde en sa i høst så kan det vel tenkes at du får en ekstra ul hvis du spør? En sånn tidlig en? Hehe, du må nok begynne å tro på det snart! ; )

Skrevet

Fader også, kjiper`n dette altså=(

Meeen nå blir det pergo mnd på deg!! Så nå skal du nok se at noe skjer;)

Har snakka med legen i dag og han skulle sende en hendvisning til UL.

Kommer til å få innkallelse i posten og han trodde jeg ville få en time neste uke.

Må se den lille spira før jeg tror det jeg vettu;)

Skrevet

Mer spotting i dag, det er nesten så jeg er litt spent på om tempen synker allerede i morgen, og ikke venter til torsdag som ville ha gitt de vanlige 10 dagene lutealfase. Jaujau, pergomnd betyr iallefall at jeg bare må vente 2 1/2 uke til neste forsøk, ikke 3 1/2 som denne gangen. (Den ekstra uka er noe helt utrolig lang!)

Så bra at legen gir deg ekstra UL! Åh, så spennende å hilse på et bittelite nurk neste uke, da! Hehe, da blir du nok overbevist. ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...