Pysjen Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hva sier magefølsen din denne pp? Har en liten go`følelse for deg jeg;-)
Tasselur Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Mja, mjo, magefølelsen er litt annerledes enn den pleier denne pp. Hm, og det er litt rart. Men spottinga begynner vel i morgen, hvis alt er som det pleier... IKM på torsdag, men hvis spottinga kommer i morgen, da orker jeg ikke håpe mer denne pp. Skulle så gjerne ha fulgt etter deg inn på 1. tri! (Hehe, du kan begynne å tro på testene nå, altså! Ser du svir av en i ny og ne bare sånn for sikkerhets skyld. ; ) ) Hvordan er formen din, da, merket noe ennå? Nei, får rydde litt før jeg akter å tilbringe resten av kvelden med ekteparet Smith på TV. Litt sen slutt, men, men. : )
Pysjen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Ja, må liksom teste litt;-) Tror ikke helt på det enda... Har jo ikke ømme pupper i det hele tatt- og de som var sååå ømme i mitt forrige svangerskap!? ikke kvalm enda eller. Er veldig trøtt om dagen da, men det kan også skyldes lite søvn siden guttungen har vannkopper og sover dårlig=( Spørs om jeg snart må ta meg en liten tur på vollvat for å bli overbevist;-) Krysser fingrer og bein for deg- tvi tvi
Tasselur Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jaja, så gikk det som ventet... Spottinga begynte i dag, så da blir det nok ikke noe denne pp heller... Litt oppgitt nå, hvor lang tid skal det egentlig ta? Begynner jo å tro at tassen var et lite mirakel, som satt på første forsøk. Veldig glad jeg har han! : ) Men du, siden du hadde en sa i høst så kan det vel tenkes at du får en ekstra ul hvis du spør? En sånn tidlig en? Hehe, du må nok begynne å tro på det snart! ; )
Pysjen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Fader også, kjiper`n dette altså=( Meeen nå blir det pergo mnd på deg!! Så nå skal du nok se at noe skjer;) Har snakka med legen i dag og han skulle sende en hendvisning til UL. Kommer til å få innkallelse i posten og han trodde jeg ville få en time neste uke. Må se den lille spira før jeg tror det jeg vettu;)
Tasselur Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Mer spotting i dag, det er nesten så jeg er litt spent på om tempen synker allerede i morgen, og ikke venter til torsdag som ville ha gitt de vanlige 10 dagene lutealfase. Jaujau, pergomnd betyr iallefall at jeg bare må vente 2 1/2 uke til neste forsøk, ikke 3 1/2 som denne gangen. (Den ekstra uka er noe helt utrolig lang!) Så bra at legen gir deg ekstra UL! Åh, så spennende å hilse på et bittelite nurk neste uke, da! Hehe, da blir du nok overbevist. ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå