ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Når ser dere nå at det vil klaffe for oss? Mener dere fortsatt Januar? Dere har alle 3 sett at jeg får ei jenteog til og med sett at jeg har henne i armene mine, stemmer det enda? 11.05.67
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Får opp jan/feb med ei jente her.Veldig trist at du mister og mister.Du skal se at hun sitter snart.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk for svar enda en gang Aurora! :-) Ja, det er veldig leit at jeg bare mister og mister!!! :-( Men det må vel snart sitte, så vi må bare fortsette å prøve til vi får det til! Så koselig at du også skal ha en til, blir det nokså tett mellom dine, og vet du hva det blir? Synest det er veldig koselig med mange barn, og kunne faktisk tenkt mange flere enn 5 også! Men det sier seg selv at den vi prøver på nå blir vårt siste barn, men hadde vi vært yngre så kan det hende vi hadde valgt å få enda flere! :-)) Lykke til med nurket ditt i magen også, og håper jeg snart blir gravid slik at vi begge får 2008 baby! :-) Klem! :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Det er ikke noe annet enn å prøve å prøve helt til den sitter. Ja blir veldig tett mellom mine.Har en sønn født 8mai og venter en gutt til(termin 4mai)Håper at siste mann blir jente. Ønsker deg masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå