Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 KaMa, Sug Lut, Doppler, After Eight, hvor blir det av dere med snert og penn?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 penn??? Hvor mange skriver med PENN her på krangle??? Har du sett mange? Trodde de fleste var som meg og brukte et TASTATUR når de skriver her inne?!?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Gone by snørr. Kommer nok sterkere tilbake. Akkurat nå har jeg nok med å synes synd på meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå