Gå til innhold

for tidlig å teste 12 dager etter el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde el 1jan, har hørt at man kan få utslag på test allerede etter 10 dager... stemmer dette? er jo så spent! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hørt d (etter 8 dager faktisk), men hadde ikke testet så tidelig da det er så pass lite hcg og ikke sikkert testen blir positiv... (blir bare så skuffet pluss at en blir enda mer usikker) :-/

Jeg hadde EL 31 jan. så da blir vi kanskje gravide på likt :-) Så kjekt at det er så mange her inne som venter IKM rundt 10 til 15 jan. :-)

Jeg er litt usikker på når jeg skal teste jeg også (er jo så utålmodig) :-) Er dette din første?

Skrevet

ja, bestemte oss for å begyne å prøve for ikke lenge siden! :) trodde jeg var gravid i desember , men mensen kom ei uke for sent! men nå klarer jeg nesten ikke vente med å teste..

da jeg var til lege for å snakke om graviditet, mente han jeg burde vente ti dager ETTER ikm, men det hørtes veldig lenge ut!

Skrevet

Ja d hørtes veldig lenge ut, jeg hadde nok ikke klart å holde mg så lenge :-) Er jo så spennende :-) Jeg tror jeg skal teste meg i slutten av neste uke :-)

Skrevet

har et lite lager med tester, så kan hende jeg også tar en da.. :) har både cb og sånne billig-tester.. vet ikke helt om billigtestene er like bra, men de skal jo være ganske sikre de også..?

Skrevet

Ja de sier de skal være nokså pålitelige :-) Hold mg oppdatert da :-)

Skrevet

Testet svakt pos med billigtest 12 dager etter el. :) Men den var negativ dagen før, så det er jo en sjans for at du får falskt negativt resultat.

Skrevet

Egget fester seg til livmoren ca 8-10 dager etter befruktning. Da begynner kroppen å produsere mere hormoner. Jeg tester ofte positiv etter 9 dager etter EL. Men mange produserer lite hormon slik at det kan ta tid før det slår ut på testene. lykke til alle mann..eller damer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...