Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 startet en ny tråd jeg, orket ikke lete etter den andre hihi.. litt trøtt idag ble sittende å skravle med D (amerikaneren min) til over 2 i natt det er så hyggelig, og så mye lettere å uttrykke seg for meg på engelsk enn norsk, enda jeg som er norsk hehe.. han er ett funn, så nå håper jeg å slippe å møte noen andre menn mere hahaha.. for han her skal jeg fange og snøre inn og aldri la slippe igjen neida, er ikke så gæli enda, men føler det er en veldig god conection der, litt på samme måte som med E, men bare at han viser forståelse og ikke aroganse som E gjorde på en del ting.. I tillegg er han jo veldig familie mann og søker bare stabilitet i livet, det er jo noe jeg absolutt trenger og ønsker også! vi har en date planlagt den 18, så blir veldig spennende å se hva som skjer da! er jo litt kjedelig om det ikke er noen gnist der når vi møtes da, men han tror det er der og han sa igår at han har ventet på meg i hele sitt liv *blush* det er noe med han som gjør at jeg tror på det han sier, for han overrøser meg med komplimenter, noe jeg normalt ikke hadde tatt til meg, men fra han så sluker jeg alt rått og føler meg som den dronninga hehe..så time will show.. kanskje han er mannen jeg har ventet på, eller kanskje ikke, tar det som det kommer, og bare glad for at jeg nå tørr å åpne meg litt og vise megselv også har sett litt på deg generelt fremover og livet ditt blir stabilt, du kan nå få alt du ønsker deg og svangerskapet er noe som vil gi deg og alle rundt deg en stor oppløft i år. det er skjebne bestemt alt som har skjedd tidliger og det som skjer nå. så som jeg sa før, det at du har ultralyd den 15 er noe som ikke bare ble som, men som det er en mening med, du vil nå skape nye gode minner, selv om du aldri vil glemme de vonde heller. kjærligheten blomstrer, og tror virkelig du har en mann som er inneforstått med alle greier som skjer med kvinner under et svangerskap. får han inn som en mann som er full av glede og kjærlighet, og dette barnet er vel nesten mer ønsket av han enn deg, om det er mulig;) men du skjønner hva jeg mener! er dere gift? eller har han fridd? uansett dette blir ett lykkens år. igjen får jeg inn at du får gutt da hehe.. ser at andre ser jente, også du, så nå er jeg veldig spent! men kan være at det er mannen din jeg får inn, er han født i jord tegn tro... ang. jobb så tror jeg du gjør lurt i å bare avvente litt og se hva som skjer. ikke ta noen forhastede avgjørelser eller være redd for at ting ikke ordner seg. deu vil få alt du ønsker deg når tiden er rett vennen! håper dette ga deg noe! og at formen er fin idag!!! stoooooor klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 ååååååååååååååå tusen takk vennen.. nå sipper jeg nesten her altså... ble sååå gla for de ordene for de treffer så innmari godt... er nok mulig at han kanskje nå ønsker dette barnet mer enn meg, for jeg føler at han gleder seg mer enn meg denne gangen, jeg er fortsatt litt mer avventende...pga d som har skjedd..og ja jeg tror også at alt skjer for en mening så d har nok vært bestemt at dette skulle skje på denne måten.. vi er allerede gift...gifta oss i 2006...håper så inderlig bebisen kommer enten på bryllupsdato 5.aug eller den dagen vi ble sammen 13.aug i -99. og ja mannen min forstår meg så utrolig godt og hvodan det er å vere gravid, han passer så godt på meg og krever nesten ingenting..så han er helt fantastisk, jeg kan ikke annet enn å rose han......så vi har d veldig godt sammen og barnet vil nok glede veldig mange ikke bare oss men mange rundt oss også... Mannen min er jomfru...født 13.09.79... Dette gav meg kjempemasse tusen tusen takk:) så til deg... jeg føler en god connection med denne mannen og deg...jeg føler at han er rolig, trygg og god...og han setter familielivet høyt..og jeg tror nok at han kan ville ha flere barn sammen med deg...det blir nok et spennende møte, jeg føler masser rare og spennende følelser rundt det, og dere kommer nok ikke til å bli skuffet noen av dere:) så dette tror jeg kommer til å gå litt fort i svingene, bare husk å ta litt tid til å ta vare på deg selv og jenta di.. klem til deg også.... stoooooooooor klem:)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 sitter her å sipper jeg da, tårene mine bare renner, aner ikke hvorfor, men men er ikke trist altså, bare traff meg i hjertet! skal huske på det med snuppa, for vil jo ikke at det skal bli noe krøll denne gangen! kan forresten hende det er mannen din jeg får inn når jeg ser på deg da, for det er en mannlig jordtegn som kommer så fryktelig sterkt inn, og utifra det du skrev så er det mulig han ja! men har fortsatt tro på at det kan være en liten gutt i magen også jeg da vet du hva mitt største ønske er en dag? å få møtt deg og gitt deg en varm klem!
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 det hørtes veldig koselig ut.. var ikke stygt ment det med datteren din altså... bare at du ikkje må glemme alt og alle rundt deg i forelskelsen liksom:) for man kan fort leve på en rosa sky og "glemme" litt d andre som også betyr masse for deg:) Ja mannen min tar en stor og god plass i livet mitt, synes igrunn litt synd på han om dagen, for d blir lite kjærtegn fra meg...jeg orker liksom ikke er så trøtt og sliten. men han sier at han forstår...vi lager litt humor av det egentlig:) Hadde vært kjempekoselig og gi deg også en varm klem:) Du er et godt mennesket...
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 vet det ikke var vondt ment, men du leser meg godt, for jeg kan lett bli borte i forelskelsen. men han har jo barn så er heldigvis flink til å ta hensyn til at jeg har henne. ville jo ha kommet igår, men skjønte jo selv at det ikke funket når hun var her. kjærtegn av deg har han fått i mange år og det vil han få resten av livet av deg, så om du ikke klarer det nå så forstår han det den fine mannen din! jeg gruer meg faktisk litt til jeg skal gå gravid igjen en dag, for jeg klarte ikke hudkontakt da jeg gikk gravid sist.. men det kan jo endre seg får man håpe takk for at du tenker godt om meg, du er også i samme kategori:)))
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 jeg føler liksom en indre ro når du sier at alt går bra...vet d kanskje høres litt teit ut men jeg føler det sånn... For jeg har sånn tro på det du ser:) og det er deilig å ha noe å tro på og gå etter:) selv om jeg vet at d nødvendigvis ikke alltid stemmer.. jada..han får kjærtegn, men ikke sånn som før...¨ ser du om det blir en jomfru eller en løve jeg kommer til å føde?? jobben føler jeg også kommer til å ordne seg veldig fint...ble veldig beroliga etter at jeg var hos legen og innom arb.plassen...så føler meg ganske så trygg på det...så slipper og ligge våken og tenke på det lenger:) Ser ut som du kommer til å være sammen med amerikaneren din i noe deler av påsken, så spennende for jeg ser gult rundt dere:) Han er trygg og du føler deg veldig komfortabel sammen med han, du kan vere deg selv helt ut:) KLEM:)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 blir så glad over å lese innleggene dine, du har en utrolig egenhet og er et varmt og godt menneske, og hadde vi bodd i nærheten av hverandre tror jeg vi hadde blitt veldig gode venniner jeg er forresten på knærne etter D, han er noe av det vakreste jeg har møtt av en mann noen gang.. og du har rett i at han er trygg, veldig stabil og rett frem, noe som faller godt i smak hos meg. gjør at jeg ikke blir redd for å lure på alt jeg gjør hehe.. og heller ikke redd for å si det jeg mener.. og ikke minst tenker han på trollungen min oppi det hele *smelt* KLEM!!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 så utrolig bra da:) ja jeg tror også vi hadde vært gode venner.... jeg er jo ganske ung, men jeg føler ofte at jeg får bedre kontakt og føler med mer vel sammen med litt eldre venniner...de vennine jeg har her nå er 4-6år eldre enn meg og det passer meg godt...men jeg har alltid vært veldig voksen av meg...har aldri hatt det opprørske i meg, aldri drukket meg så dritings at mamma måtte hente meg...ja du skjønner...men så var jeg også så heldig at jeg fant mannen min når jeg var 16:) så d har vel også kanskje noe med det...jeg kan vel på en måte si at jeg ikke har vært en typisk ungdom...men vet du, jeg savner det heller ikke...... For meg har alltid familieliv stått høyt og helt siden jeg var liten har jeg ønsket meg mange barn, så det er vel kanskje noe med det... Jeg føler at du også er veldig sånn, men du har er litt mer spontan enn meg og du satser mere enn meg...noe som jeg også kunne tenke meg å ha mer av..menmen.. er kjekt å ha noen som man kan betro seg til her og som man kan snakke med om alt og intet..jeg og madam mim med tulla ble også kjent her på bim/dib....det er veldig koselig..var vel hun som også introduserte meg for tarotkortene:) så har mye å takke henne for:) nei nå ble d litt mye egosentrisk her:) hehe... jeg kjenner den kriplende følelsen din og jeg føler virkelig at han er en veldig god mann:) og han bryr seg virkelig om barn:) så d er nok ikke utenkelig at dere blir gravide til sommeren nei:) hihi..så spennende:) sender deg en kveldskos:)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 helt fantastisk å lese om deg, for det er meg hehe men joda jeg er kanskje litt emr spontan, men ikke alltid så lurt det heller og ja han er fiiin, skal få til å møte han til helgen om ikke annet for en middag og et nattakyss spennende å se hva som skjer fremover det er helt sikkert, både for deg og meg! stoor natta klem til deg!
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 ja 2008 blir nok et spennende år for oss begge.... jeg tenkte på d på nyttårsaften at jeg håper virkelig 2008 blir mye bedre enn 2007, for 2007 var ikke noe godt år i livet mitt.....det var rett og slett vondt...sommeren når jeg egentlig skulle hatt mitt første barn jobba jeg som en gaaal. hehe....så d resulterte i at jeg var syk nesten hele ferien og dødssliten....da kom alt tilbake, det som jeg hadde prøve å fortrenge...så var d å besøke alle vennine som hadde fått barn omtrent på samme tid som meg...enda en vond tid...og d å ikke bli gravid igjen..mnd etter mnd... jeg fikk meg en pus da...så den har virkelig livnet opp livet mitt litt...er evig takknemlig for at mannen min gikk med på det..men han klarte vel ikke si nei til meg når d eneste jeg ba om var en katt... sånn er d....men jeg har en god mann vertfall:) så spennende å få møte han til helge allerede da.....regner med det kommer til å vere en del sommerfugler i magen din da denne uka:) så koselig..... sender deg en god mandagsklem og med et ønske om at uken går kjempefort..både for meg og deg..nå er d bare 8dager til UL:)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 2007 var ikke det beste året jeg har hatt heller, og tenkte faktisk på det når jeg sto i skogen og lette etter frøya, nå må jeg få et bedre år! men føltes litt håpløst ut med den starten da hehe.. men, men nå ser det ut til å gå bedre, eneste problemet er at jeg ikke tror på megselv, så kan liksom ikke tro at david vil møte meg helt, men prøver så godt jeg kan da... har faktisk fått barnevakt på fredagen, så skal ikke se bortifra at vi får til å ses da.. blir veldig spennende, og litt greit at jeg må hjem på natta hehe.. og at han bor hos en kompis hehe ellers kan nok litt av hvert ha skjedd men, men jeg er ikke så prippen på sånt, men greit å ha møttes en gang og før vi evt skal finne på noe sånt synes jeg.. føler meg litt mer orntlig da ! selv om vi seff har snakket om det også ha har sagt at han har veldig lyst til at jeg skal møte mammen hans, og han håper hun kan komme til norge en tur neste år, så han tenker jammen litt langt frem ja men jeg synes det bare er hyggelig for kjemien er så god mellom oss.. vi har tom mange av de samme nevrosene hehehehehe... har masse sommerfugler, men fikk mensen idag også så er full av negative tanker og følelser, men går nok over etterhvert håper jeg stor mandags klem til deg og! og nå er det jo nesten bare 7 dager igjen
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 høres fornuftig ut med tanke på david...jeg skjønner veldig godt hva du mener, er ok å få litt tid til å tenke etter møte deres også.. han høres ut som en fantastisk mann:) blir veldig spennende å høre hvordan møte deres kommer til å gå jeg har hatt besøk av en vennine fra vgs i dag..veldig koselig har ikke sett henne på lenge...gikk meg en lang tur før i dag og, det var deilig:) må ha noe for å få dagene til å gå.... hehe... nesten bare 7dager igjen ja...uff kjenner at jeg gruer meg litt også men mest så gleder jeg meg for jeg føler at d går bra denne gangen, selv om jeg har nok ikke helt klart å slippe jubelen løs enda... merker at jeg er litt forsiktig m å si d til folk.... Klems:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 hmmm...føler virkelig at du er tatt av forelskelsen jeg nå whitelily;) stemmer d eller??? håper du popper innom for en oppdatering;) *venter spent* lykke til vertfall.. klem;)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 stemmer vennen.. jeg er lost.. hehe, og det er herlig! han er det han og.. skal ses på fredag og jeg dør snart av skrekk, men han sier det går fint, så stoler på han! har kjempe data trøbbel, så får ikke kommet meg mer på ikveld tror jeg! Men håper alt er bra hos deg! skal svare mer på det andre så fort pcen er på track igjen ! men håper det er fikset til imorgen klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 alt er igrunn bra her....teller ned dager, og d går jo ikke sånn kjempefort menmen...føler meg egentlig mer gravid nå enn jeg har gjort de andre gangene. håret er helt rart, må vaskes MINST en gang om dagen for å se presentabel ut. og jeg orker ikke noe søtt...middag er supert men alt annet er ikke noe særlig.... har og litt sånn stikninger og mensenvondt i magen, d hadde jeg ikke første gangen når jeg var kommet så langt. Men har det ikke så mye nå..bare en sjelden gang... i dag skal jeg en tur i sentrum, har ikke vært d på det jeg kan huske omtrent. kanskje ta meg en tur på cafe med en vennine.... mannen min ligger og sover for han begynte på jobb kl.04 i natt...så..da må jeg vere stille.... klem til deg og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå