Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har jo bare lyst til å fortelle alle om det nå jeg:) (og jeg testet positivt i dag... hehe) så spørs om jeg klarer å holde meg helt til 12 uke... Når fortalte dere det?
Gulp Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg var 2 og en halv mnd på vei, husker ikke nøyaktig hvor mange uker. Da hadde folk lagt merke til at jeg hadde slutta å røyke, og aldri var på fest mer. Ikke at jeg fester så mye, men jeg hadde snakket om det før jeg ble gravid, og plutselig hadde jeg ikke lyst lenger:) Det var kanskje litt tidlig å fortelle det, men jeg synes det er morsommere å overraske folk, enn å bli "avslørt", hvis du skjønner:)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Alle vet det nå, og de har visst det noen uker. Jeg er 10+0 idag, og vi fortalte det ganske kjapt. Men så har jeg heller ingen problemer med at folk vet det dersom noe skulle gå galt..
juhuuuu Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Vi begynte å fortelle det til familie og venner da jeg var rundt 10 uker, men det kom litt an på hvor nære de forskjellige var. Ei venninne fikk vite de da vi var i uke 6, hadde akkurat funnet det ut og greide ikke å holde meg :-) Men på universitetet fortalte jeg det ikke før jeg var 13-14 uker fordi jeg ikke ville at alle der skulle vite om det hvis noe gikk galt. Fikk mage seint også, så det var ingen som så det på meg uansett!
Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 He he,vi fortalte det når jeg var 5 uker på vei!!!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Fant det ut når jeg var 9 uker på vei, og begynte og si det til noen da:) Men ryktene sprer seg fort
mamman t o.a Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 jeg skulle vente til uke 12,helt til pappa kom hjem og spurte om jeg skulle ha barn... da var jeg i uke 6 han som skal bli far klerte nemmelig ikke og holde kjeft på jobben,og der jobba fetteren til pappa:p
mor.monsen Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Jeg var 6 uker på vei da jeg fortalte nærmeste familie og bestevennina mi. Resten fikk vente til uke 12.
kajfla Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 jeg har termin 25 mai. fortalte det på julaften, så ganske nøyaktig når jeg var 4 mnd på vei.
Hvitkløver2020 Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Mamma og mine forlovere + brodern fikk vite det når jeg var 5 uker på vei.. vi skulle gifte oss når jeg var 6 uker på vei=) Måtte få litt hjelp til alkohol-frie drinker i brylluppet. Jrg tok meg noen røyker og slutta dagen etter... Ingen merket noe..hi hi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå