Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har så problemer med å gå store deler av dagen at jeg begynner å savne ett par krykker, spesielt når jeg har sittet en stund etter å ha gått litt blir jeg helt stiv og klarer omtrent ikke løfte bena, sliter med bekkenet. Noen som vet hvordan man går frem for å skaffe krykker, ikke lenge siden jeg var hos legen til kontroll og glemte å spørre ham, må man få det igjennom legen eller kan henvende seg til sykehuset? Noen som vet...?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Nå vet ikke jeg hvor du bor eller hvordan ordningene er der du bor, men her har dem krykkene liggende på ei sykehjemsavdeling som tidligere var rehabiliteringsavdelig. Ring kommunen din og hør hvordan det er der du bor. Her mener jeg det koster rundt 200kr å få dem, men det er bare et depositum du får tilbake når dem leveres igjen.
termin 29.jan Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Her jeg bor selges de på en slags hjelpemiddelsentral. De koster bare 200 kr, og de er dine til odel og eie etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei på deg. Du kan skaffe krykker uten å gå gjennom legen. Du kan låne av noen som har, eller så har kommunene utleie/ utlån mot et deposium. Du kan kjøpe krykker på en legevakt, bandasjist eller apotek. Det er ikke dyrt, og da slipper du å levere dem, og da er de helt nye. Ikke vent hvis du føler det kan hjelpe deg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå