Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Det er ikke mer enn 15 minutters kjøring til føden, så vi stresser ikke. Men nå er det 5 minutter mellom riene, og de er ganske vonde. Har ikke hatt noe vannavgang, men det hadde jeg ikke sist heller. Når ringte dere føden ? Har lyst å dra inn til en sjekk snart. Er så spent.
~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hvor lenge varer de da? Hadde uansett ringt føden jeg da så kan de ta avgjørelsen på når du skal komme. Er vel også avhengig av hvor rask fødsel du hadde sist. Lykke til!!! )
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Er det ikke 5 minutter de sier da? Ta en telefon du!! Og lykke til! Spennende!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg ville dratt jeg. Med min andre, ventet vi en god stund fordi det tok så lang tid med den første. Da vi først dro, var det vel 7 min mellom. Da vi kom på sykehuset, var det 3 min. En time etterpå hadde vi to barn. Lykke til!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 De varer mellom 30 og 60 sekunder tenker jeg. Ikke så lett å kjenne når de slutter, for det er jo ømt og vondt i hele regionen :-)
Espoir Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 HVor raskt gikk din forrige fødsel da? Jeg hadde ihvertfall rintgt og snakket med dem.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Oj, det gikk kjapt. Sist gikk jeg med rier en hel dag, og han ble født natt til neste dag. Det ble ikke action før de tok vannet. Mn nå er de mye vondere enn sist da...Kanskje mer effektive også ?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Dra du. Ikke gøy å føde i bilen.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Da gjør vi det. Sambo stresser rundt og lurer på hva han skal gjøre med navlestrengen om babyen kommer før vi er framme :-) Ønsk oss lykke til da ! Vil ikke bli sendt hjem igjen nå.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 He he, stikk inn en tur da! Er jo på¨tide nå!
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Å hvor spennende ) MASSE lykke til )
Boulengerina Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 om babyen kommer hjemme skal man visst bare la navlestrengen være og vente på amulansefolkene:) lykke til:)
Mille** Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Oj, så spennende! Jeg hadde nok ringt. Andre fødsel går ofte raskere enn første. Vet om et par som også bodde nært sykehuset, 100 m unna, og som ventet og ventet og ventet, til slutt kom ungen ut på baderomsgulvet med pappan som jordmor. ;o) Masse lykke til!
Mille** Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Og du, polstr setet du ska sitte i godt med håndklær og evt plastpose, ikke gøy om alt fostervannet går rett i setet (vet om noen som har opplevd det også). ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå