Sol + spire Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hvordan gir dere vannet? Kaldt fra kjøleskapet eller romtemperert? Altså kokt vann ja snakker jeg om... HAr tenkt å begynne å gi snuppa vann. Hun er litt over 5 mndr og får grøt. Hvor mange ganger om dagen gir dere vann og hvor mye i gangen? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg gir jenta mi kaldt vann rett fra springen, og det har jeg gjort helt siden hun begynte å få vann. Da var hun ca 4mnd. Jeg gir henne vann på tutekopp, og hun får så mye vann hun vil ved måltidene. Hun får også vann på natten. Jeg ammer fortsatt.
Sol + spire Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Ok:) Takk for svar Trodde det var nødt til å være kokt jeg. Men skal i hvert fall prøve. Spent på hvordan hun reagerer på vannet...
Snusmusa Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hei! jeg koker det og gir det lunket til grøten ved frokost Min drikker da ca.40- 50 ml.vann...
Annemor83 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg gir kaldt vann rett fra springen. Hun drikker av tutekopp og er litt over 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå