~Aurora~ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vi har bestemt oss for å gå til innkjøp av enten ringslynge eller Ergo bæresele. Noen som har lyst til å dele erfaringer med ovennevnte - både positive og negative? Snupp er 6,5 mnd. På forhånd takk!
spireliten Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Vi har ei ringslynge. Synes denne er veldig grei å bruke. Er enkel og kjapp å ta på. Har en gutt på 3 mnd og han liker denne veldig. Ettersom din baby er større enn vår, så hadde det jo vært fint om dere fikk svar fra andre som har brukt denne lenger enn oss
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 jeg ville heller kjøpt ergosele da. En ringslynge belaster bare den ene skuldreren og det har ikke vært helt heldig her. MEn den er kjekk og grei for småturerer og vesla stortrives
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Vi har prøvd begge, og endte på Ergosele. Vesla likte ikke ringslynga, og jeg syntes det var mye knot, men med Ergoselen kan man liksom ikke ta feil. Det er greit for babyen å sitte på ryggen og kunne se litt også, ikke bare mot mamma.
~Aurora~ Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Beklager sent svar - men tuusen takk for alle tilbakemeldinger! =)
Krokka og prinsessa Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Det var ikke det du spurte om, men har du tenkt på mei tai?? ;o)
stinelin81-3 smågull Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har prøvd både ringslynge, Ergo og mei tai. Liker alle tre:) Men Hvis du skal ha en sele som du kan bruke til det meste ville jeg nok ha kjøpt en Mei tai. Ergoen er veldig god den også, men Mei taien er mer fleksibel. Hvis det bare er ringslynge og Ergo som er alternativene så ville jeg gått for Ergo!! Som sagt før her oppe belaster slynga stort sett ene skuldra.... Men den er super praktisk når du bare skal en rask tur inn i en butikk ol..... Hvorfor ikke kjøpe begge??? De selges til en rimelig penge på kjøp og salg sidene på tettinntil.com
stinelin81-3 smågull Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 hi hi..ja selvfølgelig:) så det ikke før nå!! Takk
~Aurora~ Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det har vi også kikket litt på. Hmm, det er ikke lett det her. Tror nå vi har endt opp på Ergo - synes MeiTai´en ser litt vanskelig å håndtere ut..? Vel, vel - vi får bare prøve oss frem. Takk for alle svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå