Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er annengangs, men denne ungen på litt over en uke sover veldig mye. Har lest en plass at de nyfødte sover ca 60% av tiden...Men min sønn Han sover MYE mer enn det. I natt la vi oss halv 11. Han i egen seng. Klokken halv 5 våknet jeg av noen bevegelser fra han, men han våknet ikke. Da hentet jeg ham og gav han pupp. Samme til morran....han baree sov og sov. Vært noe våken nå i formiddag da. Syntes nesten dette er litt mye soving??? Ettersom min største sønn krever ganske mye er nå dette vel og bra egentlig. Kan det være noe "galt" siden han sover så mye? Han spiser MASSE pupp når han er våken da, eller når jeg vekker han. Store tunge tissebleier har han og. Regner med alt er ok. Kanskje bare veldig heldig med en soveunge...???
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jenta vår er også en skikkelig soveunge. De første 2 ukene sov hun konstant når hun ikke spiste. På julaften lå hun å sov i vognbagen sin mens 5 unger mellom 3 og 6 år praktisk talt løp rundt henne og hylte hele kvelden. Hun sov like godt. Hun våknet riktignok for å spise fler ganger om dagen, men så fort det var unnagjort så sovnet hun igjen. Hun er 3 uker nå, og sover fortsatt masse masse, men merker at hun er litt mer våken enn i begynnelsen. Blir vel bare mer og mer etterhvert som ukene går nå, så jeg nyter "stillheten" så lenge det varer Du er nok bare blitt velsignet med en soveunge du også, men plutselig snur det
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 vi hadde det stikk motsatt med mathias. sov veldig lite på dagtid pga kolikk smerter. mye skriking. men nå er han 5 mnd og sover masse. ca 4 lurer fra ca kl 11.00 til 19.00 og da på mellom 30 min og 1 time. og er kun våken en gang på natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå