Gå til innhold

Vi venter nr. 2


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar sjanesen på å ikke være anonym lengre :-)

 

Magnusen vår, på 17 mnd, blir storebror rundt 6 september. Vi gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nr.2! Tulla blir to år om noen uker. Tror hun kommer til å bli en flott storesøster!:)

 

Synes det er litt rart jeg, for jeg synes det er minst like spesielt å bli/være gravid denne gangen som jeg syntes første gangen... Denne gangen vet jeg så mye bedre hva alt innebærer, og jeg gleder meg sååå masse til alt (nesten)!;)

 

Hvordan er deres svangerskap nå i forhold til sist...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg til svangerskapet! Eneste jeg virkelig gruer meg til er å være veldig gravid på sommeren. Magnus er født i august og siste mnd var grusom! Kjempe varmt og kjempe stor!.

 

Foreløbig er jeg bare trøtt, og det var jeg sist og.

 

Det jeg synes er kjemperart er at det bor en ny baby i magen. Sist var det jo selvfølgelig Magnus, men hvem er det nå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lille familie teller en person mer, viss alt går bra, i september. Lillegutt er bare 7 mnd, så vi er produktive i dette huset. Ingen var planlagt, men like velkomne for det om. Så det var en med en baby på 11 mnd her inne, så det er ikke bare oss. Blir sikkert litt stress, men når du ikke vet om noe annet så går det meste bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

 

I følge diverse terminkalkulatorer på nettet har jeg termin den 12. sept. Akkurat på 4 års dagen til den kommende storebror. *he,he* Syns det er litt rart så lenge han ble født 3 uker for tidlig. Håper denne og får litt hastverk og kommer før. =oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med formen til dere? Og hvordan synes det det er i forhold til barnet deres?

 

Heldigvis har jeg en samboer som har mulighet til å være litt hjemme, ellers ville det vært kjempe tøft! Jeg sover dårlig om natten, og er småkvalm nesten hele tiden. Kaster av og til opp....Er ikke greit for en på 17 mnd å forstå at mamma bare plutselig må løpe på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nummer 2, foreløpig termin er 8. september, fire dager etter min egen bursdag, så det kan jo bli spennende :) Har en jente fra før på 6 år. Hadde egentlig lyst til å få nestemann mye før, men det har liksom ikke passet seg slik. Det er ikke helt idielle forhold enda, men når blir det egentlig det? Så nå var vi rett og slett lei av å vente :)

 

Gleder meg sånn til å bli to-barnsmor!! Blir jo noe helt nytt det og. Hittil har jeg hatt en snuppelupp jeg elsker over alt på jord, og nå blir det snart to snuppelupper jeg elsker over alt på jord. Det er litt rart å tenke på :)

 

Kan foreløpig ikke sammenlikne svangerskapene helt, siden jeg ikke ble bevisst mitt forige sv.skap før i uke 11. Gikk på p-sprøyten, og den kunne ha symptomer som ømme bryst og uteblivende mens. Men jeg var ustyrtelig kvalm, så jeg ble sendt til undessøkelse av magen, og før de skulle gå ned med rør og kikke tok de heldigvis UL, og da sa legen: du er ikke syk, du er gravid. Skal si dere jeg fikk sjokk, hehe. Er en del småkvalm denne gangen også, men nå vet jeg at det hjelper å spise ;) Så da går det bra.

 

Når har dere tenkt å fortelle det til barna deres at de skal bli storesøster eller storebror? Jeg har så lyst til å fortelle det nå, men da blir det nok offentliggjort ganske fort, og det vil jeg ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnus er bare 17 mnd, så han skjønner ikke noe særlig av det, så vi har begynt å si at det er en baby i magen, men han bare klapper magen og sier mage hihi :-)

 

Ellers har vi sagt det til alle de nærmeste vennene våre, og jeg har sagt det til rektor der jeg jobber. Klarer ikke holde det hemmelig! Bare noen ser litt på meg så sprekker jeg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt 17 mnd fra før. Ble gravid først da han var 11 mnd, men mistet i uke 12. Så er veldig spent på om dette går bra denne gangen. Har aldri mistet før det. Så føler jeg har gått gravid en del i høst/vinter allerede. Nå er denne graviditeten akkurat oppdaget, termin 30. sept. Krysser fingre for meg selv og den nye spiren og prøver å glede meg over graviditeten. Kommer til å være reservert ift. å fortelle nyheten, og vil ha en UL i uke 12 før jeg slipper nyheten. Kos dere med magen alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nummer 2, har en jente fra før som snart blir 9! Er lenge siden sist, så dette føles nesten helt nytt! Gleder oss masse, har kjempelyst til å fortelle det til den kommende storesøster, men venter en stund ennå. Har mistet i uke 8 tidligere, så jeg tør ikke helt slippe gleden løs ennå. Men har en god følelse denne gangen! Er ihvertfall mye kvalm og kastet opp i går kveld. Har hørt at det skal være et godt tegn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskelse!

Bare tilfeldig at jeg tok en test før helga, var invitert på fest, men fikk en rar følelse av at noe var på gang. Å joda.. Positiv test ja. Etter mine (veldig usikre) beregninger er terminen 14 september. Etter at første forvirringen har lagt seg begynner jeg å glede meg. Lillejenta mi på 4 skal endelig bli storesøster! Nå blir hun glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr 2. 4 sep og jenta mi er 11 mnd..koselig for de at de blir så tette i alder,men litt små tungt for mamma:) vi ønsket oss veldig 2 tette,så vi er overlykkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 2. Har ei herlig jente på 21 mnd fra før, og vi gleder oss masse til det nye tilskuddet som i følge bv skal komme 4 september! Synes det er mye mer skummelt enn sist! Nå har vi jo et barn til å ta vare på når den lille kommer, men håper og tror at det skal gå bra. Gruer meg litt med tanke på fødsel. Hadde en tøff fødsel sist, og har hatt MYE kompliksjoner etter fødselen. Har i grunnen akkurat blitt god etter fødselen i april 06. Sykt! Men vet jeg kommer til å få god oppfølging denne gangen. Foreløbig gleder jeg meg over et fint svangerskap uten kvalme og andre plager. Bare litt trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...