Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 når vi har sex er det ømt opp mot eggstokkene og det kjennes ut som om jeg skal får mens....men den var jeg ferdig med for ca 5 dager siden. Hva kan det være? jeg sluttet på pillen 24 des,kan vel ikke være gravid allerede nå?
alvis Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hadde også sånn og det viste seg at jeg hadde en cyste på eggstokken. Ikke noe farlig, den forsvant av seg selv. Kanskje du skulle ha tatt en tur til gynekolog?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 det hørtes jo trygt ut......nå fikk jeg meg noe å tenke på
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 he he:) er bare ømt og sånn mens følelse i eggstokkene,får ikke håpe at det er en cyste eller no.....
pøber´n & je Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Høres ut som cyste ja. Det er som regel ikke farlig å ha cyster. De fleste har eller har hatt uten nevneverdige problemer
storemei Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 det du beskriver viste seg å være det første tegnet hos meg på at jeg var gravid!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 uff......nå har jg blandet følelse,litt panikk i tilfelle det er en cyste og glede over tanken på ny baby......Tenk om det er en cyste???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå