Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Du! Min side er klikk (forøvrig vært snart et år) så jeg får de ikke!:(( Hva sto det a? Hihi, jeg er ikke nysgjerrig assa!
~Fanta~ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Hehehe... Der stod det det: At hvis du ikke bryr deg om fargene...(de er jo ikke rosa liksom) så har nok jeg et par nesten ubrukte hjemmestrikkede ullgensere i ca str 5 år... Hvis jeg ikke allerede har gitt dem bort....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Du er jo gal! Trenger du det ikke selv da? :-O Farger, hva er det a? Hihi.
~Fanta~ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Nå må jeg ut å måke:o(( Men kan du ikke legge meg til på msn? Eller sende en mail, så kan vi snakkes litt senere? [email protected] Bedre de blir brukt da! Er litt bortskjemt med MASSE ulltøy skjønner du;o))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Nååh, hællan:))) Legger deg til på msn! Måking? Er det ikke derfor vi har den andre sorten boende hos oss da? Hihi. Kos deg da, forsiktig med ryggen! Snakkes;)
~Fanta~ Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Vi gjør det;o)) Andre parten....Hva er det??? Det er de det er skuddpremie på titt og ofte det! Snakkes etterpå vi, så skal nok snuppa di bli varm og god;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå