Gå til innhold

Mye halsbrann = baby med mye hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en plass at fra gammelt av sa folk at dersom du hadde mye halsbrann under svangerskapet, fikk du en baby med mye hår.. hehe..

Jeg hadde MYE halsbrann mot slutten, og Patrick har masse svart tykt hår. Jordmora ble helt facinert helt fra hun kunne skimte hodet på vei ut.. hehe :)

Hadde vert morsomt og sett om det stemmer for flere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun pepcid duo som funka på min halsbrann siste mndene, og ut kom en flintis :) Som fortsatte å være totalt flint frem til 1,5 år. Hihi.

Skrevet

Stemte ihvertfall ikke med meg. Var skikkelig plaget med halsbrann, og mine to jenter fikk ikke hår før de nærmet seg 2 år... hehe.

Skrevet

Stemte på meg også.mye halsbrann og ut kom det ei lita hårkatt.hehe.Men så måtte det jo gå sånn siden vi foreldrene også er noen hårkatter.Jeg kom visst hjem fra sykehuset(4 dager gammel) med musefletter.(har bilder av det også,så det er sant!)

Skrevet

Stemte her! Hadde halsbrann døgnet rundt med størstejenta, og hun hadde masse sort hår når hun kom ut!:)

Skrevet

Stemte ikke med meg. Snuppa blir 3 i mai, og enda har ikke håveksten kommet skikkelig i gang :-)

Skrevet

jeg hadde ikke halsbrann og lillemann kom ut med mega mye hår, han kunne nesten ha musefletter......... var hos frisøren da han var 4 mnd...... jeg kan ikke klippe:-( hadde prøvd før men det ble ikke fint.....

Skrevet

Ha ha, har jeg aldri hørt før. Men hvis det er riktig så stemte det hos meg: )

Skrevet

Det stemte med meg, men jeg har en veldig svekket lukkemuskel i spiserøret, kan ikke helt se sammenhengen med hår og halsbrann, de sa mye rart i gamle dager.

Skrevet

Stemte ikke med meg de to første svangerskapenen iallefall..

Har mye halsbrann nå og, men kan ikke se for meg at jeh skulle få en bebi med masse hår...

Ja, er jo bare å vente å se da:)

Skrevet

Stemte absolutt ikke her. Hadde MYE halsbrann, men han hadde veldig lite hår. Det er først nå, halvannet år senere, at det har begynt å komme en del hår på han...hehe

Skrevet

*hehe* mye rart:)) Her var det INGEN halsbrann og mye hår!

Skrevet

Har knapt hatt halsbrann på to svangerskap, men har to som begge ble født med mye hår. Så stemmer ikke for meg heller nei.

Skrevet

Stemte ikke på meg. Masse mørkt hår hadde jenta og jeg var ikke plaget med halsbrann. Er ikke plaget med halsbrann i dette sv.skapet heller, er i uke 36+5 og venter gutt.

Skrevet

hadde ikke halsbrann og fikk baby med masse langt svart hår.

Skrevet

eg hadde halsbrann fra begynelsen å gutten min hadde ikke så mye hår på hode tror det er veldig individuelt jeg

Skrevet

stemte på meg.. snuppa hadde MASSE svart hår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...