Gå til innhold

Lyserosa utflod i uke 11. Noe å bekymre seg for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom bittelitt når jeg tørket meg på papiret. Blankt/lyserødt

Er dette noe å bekymre seg for?

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

At det kommer bittelitt lyserose utflod er ikke noe å bekymre seg for. Mest sannsynlig har du bare fått en rift i skjeden. Skjeden er mer blodfylt enn tidligere, samtidig er slimhinnene skjørere. Dette gjør at man lettere blør.

Men øker blodmengden og det kommer mye og friskt blod bør du ta kontakt med legevakten.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

hadde det samme for noen dager siden.

det gikk helt fint,legen sa det er helt normalt siden slimkhinnene er mer følsom

lykke til

Skrevet

Hei

Ikke for å skremme, men jeg oppdaget litt lyserosa utflod forrige gang jeg var gravid det var i uke 12. Gikk til fastlegen, han sa at det helt sikkert ikke var noe siden det var så lite, men ville sende meg til sykehuset for sikkerhetskyld. Opp på gyn.poliklinikk sjekket med UL og der var fosteret dødt. Livmoren hadde vokst slik at den tilsa at jeg var i uke 12, men ingen levende foster. De fortalte at det var en MA. Det er helt sikkert ingenting, men for sikkerhetskyld ville jeg sjekket det. Har lest om noen som ikke oppdaget ikke at fosteret var dødt før den ordinære UL i uke 18. MA er en såkaldt missed abortion fosteret dør, men kroppen fortsetter som om man fortsatt er gravid.

Lykke til, krysser fingre og tær for at det kun er en liten rift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...