Galskapens overhode Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 I dag er jeg 32+5.. har slitt med harde mensmurringer siden i går kveld.. Har hatt dem før, men da har dei hvertfall roet seg.. Nå frykter jeg det verste.. Jeg er ikke klar for at lillegutt skal ha bursdag enda.. Kræsjer sånn med studier, samlinger og eksamen.. Han er hjertelig velkommen etter 9.februar.. Men med min flaks så får vi se hvor lenge han holder seg.. Skal han følge storesøsters fotspor har han bare 8 dager igjen i magen..
Kakebakesøte Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Oi da, vi får håpe han vil bli litt til. Lykke til med eksamen!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Kanskje du skulle snakke med føden og få sjekka om du har kynnere eller om det er rier? De kan stoppe riene vettu - om man ikke har kommet for langt. Lykke til uansett!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 har det jeg også..skikkelig ekkelt..men jeg er 1 dag over termin da..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 jeg har også vært plaget med sterke murringer, de slår ikke ut som rier på sparketest, så hos meg er murringene bare vonde, de fører hverken til modning eller åpning. håpløst, for nå er jeg lei etter å ha gått 14 dg over termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå