Gå til innhold

Hvor kjøper dere litt tykke ullgensere til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker noe ho kan ha utenpå ulltrøya, under dressen.

Noen med gode forslag? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ingen i familien som kan strikke? Eller kjenner noen som tar bestilinger? Eller aller helst - kan strikke selv :) hehe :)

Skrevet

Om du ikke har noen som kan strikke til deg Haldenjente, må du nesten gjøre det selv altså;o))

Men ærlig nå...Vet at flere steder (byer), har de slik verna bedrift...De selger ofte flotte hjemmestrikkede ullbukser, genser, sokker, leverer frukt og mat til bedrifter osv osv.

Vet ikke om de er u Halden da, men vet ihvertfall at det var i Fredrikstad. På ørebekk tror jeg?

Skrevet

JEG strikke? Hihihi, tror dere er spik spenna gærne jeg! Dere skulle sett pleddet lille persille skulle få, hehe, ler meg skakk;)

Takk for tipset Fanta, det skal jeg sjekke ut:) Tror mamma har noen venninner som kan strikke også, kanskje jeg kan få henne til å høre med dem:)

Skrevet

Gammel er snuppa di da?

Kan være at det plutselig kunne kommet en pent brukt hjemmestrikket genser i posten til henne vet du;o))

Skrevet

Hehehe:))) Ho er 3 år, men veeeeldig stor for alderen, bruker 104-110 ho. Kjøper 110 i ting som skal vare:)

Skrevet

baby shopp har noen litt tykkere ullklær som jeg bruke uten på ull unnertøyet på småen. det er super fint og digg.

ellers er det folk på finn.no som strikker, men jeg vet ikke hvor bra det er da

Skrevet

Jeg sverger til Nøstebarn. Vi venter på en ullfleece dress derfra som minsten skal ha under vinterdressen på det kaldeste. Finnes i genser også og mange som har anbefalt disse.

Skrevet

Henger meg på anbefalingen om verna bedrift. Et par slike utsalg som jeg kjenner til, har veldig fine gensere, og ikke minst ullbukser, til en helt grei pris.

Ellers finnes det sikkert et husflidslag i ditt område også, og der er det som regel noen strikkeføre som enten har slike gensere "på lager" eller som strikker en til deg på noen få dager. :-)

Skrevet

Her bruker vi fleece jakker utenpå ull og det fungerer utmerket, men har også noen strikkegensre som min kjære svigermor og svigerinne har strikket. Hadde aldri klart det selv :-)

Skrevet

Tusen tall for svar alle sammen:) Nøstebarn har mye fint ja, men blir brått 1500 kroner:-O Skal sjekke litt ang verna bedrifter og folk som kan strikke, hihi.

Skrevet

Til neste år kan du gå på sånne førjulsmarkeder som kirker og diverse menigheter o.lign. arrangerer. De pleier å ha mye fint som damene i menigheten har strikket, og til en veldig billig penge.Vi pleier å få ting som wer kjøpt på sånne steder av svigermor etter at hun ikke lenger kunne strikke selv. Og det er jo like fint, det er jo på en måte bestemorlaget det også, bare av noen andre sine bestemødre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...