MaMmA-Mø Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hvordan barnevogn har dere??? noen og anbefale?? blir glad for mange svar
MaMmA-Mø Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 ja har sett litt på den..er du fornøyd? synes det ser ut som om babyen blir liggende helt skjult inni vogna når man festet søskensetet frampå..
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det syntes jeg og før, og likte den overhodet ikke. Men nå har jeg testet ut de fleste andre og var overhodet ikke fornøyd med noen av dem. Denne er genial så langt, det eneste jeg styrer litt med nå er å få av og på bremsen, men det er pga bekkenløsningen og mine vannføtter.... Har 10 uker igjen.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Vi har akkurat kjøpt babytravel tvilling comfort lux, med hardbag på den ene siden. Venter nr 2 først om en måned, så har jo ikke fått prøvd den enda, men den virker veldig bra! Har hørt mye skryt om den! Pluss at det er en rimelig pris! Her er en link med bilder: http://www.foreldreguiden.no/utstyr/barnevogner/babytravel_tvilling_comfort_lux/
MaMmA-Mø Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 okei, er bare litt redd for og bli misfornøyd med den. er ingen forhandlere hær som selger phil & teds vogna. så kan ikke få prøvd den ut før eventuelt kjøp. vil jo ha en vogn som kan brukes som singelvogn å. og da er det ikke så mye og velge i gitt hvordan ser oth vogna ut?
Boulengerina Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 emmaljunga twin cerox. vil ikke anbefale den. grunnene til det er at den er så brei at vi ikke får den inn døra hjemme. den må dermed klappes sammen før vi får den inn, noe som er utrolig upraktisk. en annen grunn er at vi har hatt mye trøbbel med den og den har måttet inn til rep to ganger. i tillegg synes jeg det er dårlig plass i den. har en 1åring og en 2,5åring og de sitter trangt. 2,5åringen sitter med hodet opp i kalesjen når den er på. om jeg skulle valgt igjen hadde jeg valgt en vogn med separate kalesjer (fordi eldstemann aldri ville ha opp kalesjen da minstemann var baby + vanskelig å ha på myggnetting på eldste) og som var mulig å få inn døra..
mammantilverdensbestebarn Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Hvis du vil bruke den som singelvogn også, så er vel ikke babytravel den rette nei... Håper du finner en du blir fornøyd med:) Lykke til på leting;)
gullborg Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 LItt vanskelig å forklare, men den ser ut som en vanlig tvilligvogn. Vi hadde en bag til lillebror i begynnelsen. Jeg synes den er veldig grei å kjøre og føler ikke at den er veldig bred. (Er jo selvfølgelig bredere enn enkeltvogner og phil og teds). Har nesten aldri hatt problemer med å komme fram og bruker den mye, selv når storebror er i barnehagen på dagen. For da er jeg friere til å dra rett i bhg og hente. Har ikke prøvd phil og teds, men innbiller meg at lillebror ikke ville gidde å sitte under nå lenger og ikke ha noe utsyn. Og storebror ville iallefall ikke godta det. Tror oth har en nettside hvor du kan se de forskjellige vognene. Lykke til i vognvalget :-)
MaMmA-Mø Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2008 takk takk...hvis noen vet om en sånn phil and teds vogn som selges brukt, så gi meg et hint ser de blir solgt ganske fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå