Gå til innhold

dere med to tette..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan barnevogn har dere??? noen og anbefale??

 

blir glad for mange svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phil&teds.

Skrevet

ja har sett litt på den..er du fornøyd? synes det ser ut som om babyen blir liggende helt skjult inni vogna når man festet søskensetet frampå..

Skrevet

Vi har oth og er veldig fornøyde med den.

Skrevet

Ja, det syntes jeg og før, og likte den overhodet ikke. Men nå har jeg testet ut de fleste andre og var overhodet ikke fornøyd med noen av dem.

Denne er genial så langt, det eneste jeg styrer litt med nå er å få av og på bremsen, men det er pga bekkenløsningen og mine vannføtter....

Har 10 uker igjen.

Skrevet

okei, er bare litt redd for og bli misfornøyd med den. er ingen forhandlere hær som selger phil & teds vogna. så kan ikke få prøvd den ut før eventuelt kjøp. vil jo ha en vogn som kan brukes som singelvogn å. og da er det ikke så mye og velge i gitt :) hvordan ser oth vogna ut?

Skrevet

emmaljunga twin cerox.

 

vil ikke anbefale den. grunnene til det er at den er så brei at vi ikke får den inn døra hjemme. den må dermed klappes sammen før vi får den inn, noe som er utrolig upraktisk.

en annen grunn er at vi har hatt mye trøbbel med den og den har måttet inn til rep to ganger.

i tillegg synes jeg det er dårlig plass i den. har en 1åring og en 2,5åring og de sitter trangt. 2,5åringen sitter med hodet opp i kalesjen når den er på.

 

om jeg skulle valgt igjen hadde jeg valgt en vogn med separate kalesjer (fordi eldstemann aldri ville ha opp kalesjen da minstemann var baby + vanskelig å ha på myggnetting på eldste) og som var mulig å få inn døra..

Skrevet

Hvis du vil bruke den som singelvogn også, så er vel ikke babytravel den rette nei...

Håper du finner en du blir fornøyd med:) Lykke til på leting;)

Skrevet

LItt vanskelig å forklare, men den ser ut som en vanlig tvilligvogn. Vi hadde en bag til lillebror i begynnelsen. Jeg synes den er veldig grei å kjøre og føler ikke at den er veldig bred. (Er jo selvfølgelig bredere enn enkeltvogner og phil og teds). Har nesten aldri hatt problemer med å komme fram og bruker den mye, selv når storebror er i barnehagen på dagen. For da er jeg friere til å dra rett i bhg og hente.

 

Har ikke prøvd phil og teds, men innbiller meg at lillebror ikke ville gidde å sitte under nå lenger og ikke ha noe utsyn. Og storebror ville iallefall ikke godta det.

 

Tror oth har en nettside hvor du kan se de forskjellige vognene.

 

Lykke til i vognvalget :-)

Skrevet

takk takk...hvis noen vet om en sånn phil and teds vogn som selges brukt, så gi meg et hint :) ser de blir solgt ganske fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...