Gå til innhold

Au au au... Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp. I går natt fikk jeg veldig vondt i høyre side, på en måte rundt livmoren. Hvis jeg legger en hånd på magen, der livmoren starter, er det ømt og stikker under magen, stråler på en måte ned. Er det noe som har noe liknende? Eller som vet hva dette kan være? Baby'n har det bra, h*n sparker. Men det er veldig ubehagelig, er vondt å sitte rett opp og ned, og å ligge rett ut og på siden. Det blir værre og værre og knyter seg noen ganger skikkelig til. Sov veldig dårlig i natt siden det knyter seg hver gang jeg beveger på meg. Har tenkt det kanskje kan være blindtarmen? Eller er det noe "normalt"? Vil ikke ringe føden eller legevakta for ingentig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som min jordmor sa da jeg kom inn med samme smerter som deg: det går fester av livmoren som strekkes på begge sider og helt ned i underlivet. Stort sett er det voksesmerter. Men man skal ikke utelukke at gravide kan få blindtarmbetennelse de også..

Hva med å ta en tur til legen dersom du er veldig bekymret og det ikke gir seg? Spesielt dersom det er flere plager som feber etc? Ellers har jeg hatt store voksesmerter til tider..Er visst spesielt vanlig rundt uke +/-20`

Håper det roer seg litt hos deg. Tror ikke blindtarm roer seg. Voksesmerter kan være verre i det man strekker magen. Hvordan er det hvis du krøker deg sammen?

Skrevet

Takk for svar! :) Har ikke feber, men hadde influensa sist uke. Kan kanskje være noe med det. Har hatt de voksesmertene før, og kan godt hende det er det nå også. men de er veldig annerledes nå. Nå er det ømt og knyter seg hele tiden. Og det er spesielt ømt hvis jeg kommer borti magen. Hvis jeg krøker meg sammen er det noen ganger vondt, andre ikke, samme når jeg strekker magen. Vedig rart, også fordi det bare er på den ene siden. Er ikke så bekymret enda, siden h*n beveger seg bra der inne. Ikke blør jeg heller, så får vel bare se det an :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...