Lykke*Li Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Du som var så krass i går ang bruk av forovervendt barnestol....Du har det selv til ditt barn på 3 år jo.....Hmm, det er anbefalt med bakovervendt til de er 4!!! Hahahaha.......
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ja, men han ble snudd da han var nesten 3 år. Det er vesentlig forskjell fra 1 år til 3 år... Han ikke sagt noe om at mine satt bakover til 4 år. Tror heller det er samvittigheten din som fantaserer.
Monajenten Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Det er vel snakk om til mindre barn som 1-2 åringer når man er så strikt på det... Hvis datteren min skulle sittet bakovervendt da hun var 3, måtte hun nærmest ha sittet med beina ut gjennom bakvinduet..
Lykke*Li Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Tarzan her er også nesten 3 år, men ja, det ble snudd da han var 1,5 år.... Jeg har ikke dårlig samvittighet for noe jeg! Greit han har sitti forover fra 1,5 år, men det har da gått fint.... Så hvis jeg skulle hatt dårlig samvittighet for at han NÅ sitter forover, burde det være på lik linje som deg
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Dessuten var vel poenget at jeg ikke påstår at det er like sikkert å sitte forover... Men når man har en gutt på 1 meter er det ikke så lett.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det går jo helst bra. Hadde sikkert gått bra å bare legge han i baksetet også... Men man tar vel ikke sjansen på det?
Lykke*Li Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Har aldri påstått at det er like sikkert forover som bakover jeg heller. Og jeg har absolutt ikke forsøkt å forsvare mitt valg av seteretning. Da har du/dere misforstått! Jeg svarte kun på et spørsmål som ble stilt, og da var det igang!
Lykke*Li Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Nei, et sted får grensa gå! Han sitter da i barnestol( BeSafe Izi Combi X1)......
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Tja, du gjorde vel litt mer enn det? Du kom med en masse malplasserte sammenligninger, og hylte opp om at vi mente du var dårlig mor. Jeg bryr meg ikke om hva du gjør, og nå var det igjen du som brakte dette på banen.
Lykke*Li Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har aldri sagt at noen har kalt MEG en dårlig mor.... Det var ment generelt... Alt dette med at MAN var en dårlig mor hvis man ikke gjorde ditt og datt! Det var poenget, og skjønte dere ikke det, så les igjen!
solstråle69 Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Typisk DIB. Vi måtte snu til forovervendt når snuppa var 10 mnd, selvom det var mot min vilje. Allikevel anbefaler jeg jo andre å ha barna bakovervendt så lenge som mulig?
solstråle69 Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Her er jeg forøvrig helt enig med deg, Spetakkel. ;-)
solstråle69 Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Men det er så typisk her inne, alle må forsvare sine valg. Selv om vi må ha snuppa forovervendt, gjør det meg da ingenting å innrømme at det er "nestbest". Samme med bhg-debatten - selv om snuppa vår hadde vært i bhg fra 7 - 17 hver dag, ville jeg allikevel ment at hun ville hatt det best hjemme frem til hun var ihvertfall 2 år, og kanskje 3 dager i uka et år til. Blir jo bare dumt å forsvare seg med at hun må sosialiseres, har et høyt aktivitetsnivå, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå